Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

08-03-2021, 10:48:46

`

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: opentel 4000 update- en zenderlijst problemen  (gelezen 7799 keer)

Offline sytske

• Reguliere gebruiker
  • **

opentel 4000 update- en zenderlijst problemen
« Reactie #15 Gepost op: 08-07-2009, 16:24:25 »
Even een update...

Ik kreeg een telefoontje dat de sateliet ontvanger weer klaarstond. Dus ik die gistermiddag ophalen (kosten 24 euro) en thuis meteen aansluiten....... Is er niets veranderd!! Ze hebben alleen een aantal Nederlandse zenders in de favorietenlijst gezet! Nou, zover was ik zelf ook nog wel gekomen!
Vanmorgen maar weer even gebeld, en dat bleek inderdaad het enige dat ze gedaan hebben, wat kanalen bij de favorieten zetten (vandaar ook maar een half uurtje werk...). Ik heb het probleem nog eens goed uitgelegd, maar zij kunnen ook niet de boel updaten.
We hebben dus maar besloten dat we een nieuwe receiver willen, maar ik heb wel gezegd dat ik het wel zonde vindt voor de 400 euro die we er drie jaar geleden voor hebben betaald (en de 24 euro voor wat dom op volgorde zetten). Daar gaf hij me helemaal gelijk in, en we zouden wel over de prijs kunnen praten! We gaan voor de Philips trouwens...

Nou, Sat, dan ben je weer op de hoogte!

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #16 Gepost op: 08-07-2009, 21:34:16 »
Hartsikke goed!   Wel vreemd dat je dealer de weg naar zijn groothandel niet meer weet te vinden :-(  

Als je slim bent vraag je wat ze voor de oude ontvanger teruggeven (module eruit halen!  en verkopen op MP)

Ik stuur je zo een PM....  ;-)

Offline sytske

• Reguliere gebruiker
  • **

« Reactie #17 Gepost op: 08-08-2009, 14:33:57 »
Citaat van: MrSat;35187
Hartsikke goed!   Wel vreemd dat je dealer de weg naar zijn groothandel niet meer weet te vinden :-(  

Als je slim bent vraag je wat ze voor de oude ontvanger teruggeven (module eruit halen!  en verkopen op MP)

Ik stuur je zo een PM....  ;-)

Hoi Sat,

Vakantie er tussen en de perikelen rond de schotel maar even op een laag pitje gezet. En met dit mooie weer heeft de tv bijna niet aangestaan.

Maar zonet even langs de dealer gegaan om te onderhandelen. Wat bleek: Ze hadden de 8121 al voor ons achteruit gezet en we mochten hem gratis meenemen! Wat een service! Maar even een mailtje sturen naar de consumentenbond :teeth:

Groeten Sytske

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #18 Gepost op: 09-08-2009, 15:16:13 »
Kijk dat bedoel ik nu bij kopen bij een satellietzaak!!  MET !! service.
Bij "alleen" internet winkels kom je hiermee niet weg!  De warme douche is zeker op zijn plaats!!!  Nu maar lekker genieten van het mooie HD beeld!

Offline oolicks_rNb

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #19 Gepost op: 11-09-2009, 13:18:48 »
moest met deze ook kunnen, maar hebben we nooit voor elkaar kunnen krijgen, ook de dealer niet. We willen in ieder geval met een harde schijf, zodat we kunnen opnemen en liefst ook tegelijk dan naar iets anders kunnen kijken.

« Laatst bewerkt op: 16-09-2009, 09:27:09 door MrSat »
Pagina's: 1 [2]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG