Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

20-04-2021, 12:02:30

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Ervaringen met Cristor M2S  (gelezen 3456 keer)

Offline chrisjansen

• Nieuwe gebruiker
  • *

Ervaringen met Cristor M2S
« Gepost op: 31-05-2009, 22:39:14 »
Ik ben van plan om een digitale ontvanger aan te kopen voor ontvangst van tv vlaanderen in mijn mobilhome. (12 volt)
Iemand heeft me de Cristor ontvanger M2S aangeraden. Demo toestel zou me 69 euro kosten.
Heeft iemand pos. of neg. ervaringen met dit toestel ?

Alvast bedankt.

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Ervaringen met Cristor M2S
« Reactie #1 Gepost op: 02-06-2009, 14:16:04 »
Het is en blijft een NIET goedgekeurde ontvanger!!!

Daarnaast is de ontvanger een FTA ontvanger ! Dit houd in dat GECODEERDE zenders niet zichtbaar worden op deze ontvanger. Voor TV vlaanderen en/of Canal digitaal heb je niets aan deze ontvanger of je moet genoegen nemen me de "Gratis" te ontvangen kanalen?

Ik zou in ieder geval gaan voor een GOEDGEKEURDE ontvanger voor TV vlaanderen en Canal digitaal
« Laatst bewerkt op: 02-06-2009, 14:19:17 door MrSat »

Offline techneut

• Nieuwe gebruiker
  • *

Onzin
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2010, 17:01:52 »
wat een onzin.Cristor m2s is een digitale ontvanger die perfect tv vlaanderen aankan.
Je hebt zelfs geen ca module nodig,gewoon je tv vlaanderen kaart er insteken.Hij kan zelfs veeeel meer,via ethernet en serieel verbinding.Er bestaan speciale bootloaders voor en software update.Hij werkt perfect tussen 10 en 16 volt,dus uitermate geschikt voor in de Camper.Inwendige chips werken op 5 volt via step down regulator.Zeer laag verbruik.
Verwerkt probleemloos maandelijkse update van tv vlaanderen.Soms gaat ie wel eens "hangen" en moet je resetten of on en off.Voor de rest Toppie!!!!!!!!!!.
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG