Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

20-09-2020, 23:33:03

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Kanalen verplaatsen  (gelezen 2499 keer)

Offline perdido

• Nieuwe gebruiker
  • *

Kanalen verplaatsen
« Gepost op: 13-04-2009, 21:33:25 »
Op mijn SAB ultimate super plus wil ik wat kanalen verplaatsen.
De duitse zenders liggen na 101 en ik wil die op numer 11 en verder hebben, maar ik krijg dit gewoon niet voor mekaar !   Om gek van te worden.
Ik heb volgens mij alles precies volgens het boekje gedaan, maar er volgt gewoon geen omwisseling !    Ik heb het hele procedurecircus wel 10 maal geprobeerd, maar het lukt me niet.     Ik zal wel wat verkeerd doen, maar ik ben er nog niet achter wat ik dan precies verkeerd doe.     Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik bv. kanaal 101 verplaats naar nr. 11 ?

Offline kokkie

• Reguliere gebruiker
  • **

Kanalen verplaatsen
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2009, 08:05:45 »
ja dat kan.
Ga naar : Menu/kanaal controle/ dan zie je alle kanalen, druk op ok, er verschijnt een menu met al je mogelijkheden waaronder verwijder en verplaats.
Zoek de kanalen die je wilt verplaatsen, en dan op ok klikken om te selecteren.
Dan ga je naar het kanaal waarboven je de kanalen wilt hebben, dus als je die kanalen op 11 wilt hebben ga je op 12 staan en dan met rood de kanalen verplaatsen.

Er is echter wel een probleem als je de kanalen via cds fastscan hebt ingelezen, dan kun je ze nl niet verplaatsen en zal je de kanalen met auto-zoeken ff opnieuw moeten inlezen.

Hoop je geholpen te hebben

Paul
So close and yet so far away

Dreambox DM800 HD
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG