Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

09-05-2021, 16:34:22

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Comwell MC 40 - Fastscan?  (gelezen 4222 keer)

Offline dtimmer

• Nieuwe gebruiker
  • *

Comwell MC 40 - Fastscan?
« Gepost op: 12-04-2009, 16:23:32 »
Begin vorig jaar heb ik een Comwell MC 40 gekocht, ter vervanging van mijn defecte Strong. Ik weet zo niet meer of ik toen gebruik heb gemaakt van Fastscan, of dat de zenders al voorgeprogrammeerd stonden op de smartcard.

Gisteren ontving ik de nieuwe kaart van CanalDigitaal. Deze uiteraard meteen in de decoder gedaan en verder de instructies van CD opgevolgd. Nieuwe zenderlijst geladen en... Toen ging het mis.

Fastscan Nederland werkt niet. Het handmatig instellen van de zenders helaas ook niet. Ik krijg honderden zenders, maar NL 1,2,3 dus weer niet. En als ik ze wel krijg, bijvoorbeeld door de juist frequentie in te tikken, dan staan ze ergens op zender 1004 en hoger. Iemand een suggestie?

Offline dutchbenny

• Nieuwe gebruiker
  • *

comwell mc40
« Reactie #1 Gepost op: 08-07-2009, 22:43:31 »
Citaat van: dtimmer;33751
Begin vorig jaar heb ik een Comwell MC 40 gekocht, ter vervanging van mijn defecte Strong. Ik weet zo niet meer of ik toen gebruik heb gemaakt van Fastscan, of dat de zenders al voorgeprogrammeerd stonden op de smartcard.

Gisteren ontving ik de nieuwe kaart van CanalDigitaal. Deze uiteraard meteen in de decoder gedaan en verder de instructies van CD opgevolgd. Nieuwe zenderlijst geladen en... Toen ging het mis.

Fastscan Nederland werkt niet. Het handmatig instellen van de zenders helaas ook niet. Ik krijg honderden zenders, maar NL 1,2,3 dus weer niet. En als ik ze wel krijg, bijvoorbeeld door de juist frequentie in te tikken, dan staan ze ergens op zender 1004 en hoger. Iemand een suggestie?

ik heb het zelfde probleem met mijn zenders ik heb al 2 jaar deze ontvanger  en dat ging goed
maar ik liet vandeweek mijn ontvanger opnieuw de canalen inlezen  daarna stonden mijn kanalen ook door elkaar heen ook weer fabrieks instellingen geprobeerd fastscan gedaan  ik probeer vanalles maar de nederlandse zenders  staan allemaal boven de 1100 kwa kanaalen  wilde hem al een gooi geven dat ding  ben er nog steeds niet uit hoe het wel moet ???
weet iemand daar een antwoord op

groetjes bennyboy

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Comwell MC 40 - Fastscan?
« Reactie #2 Gepost op: 09-07-2009, 13:00:39 »
http://www.totaaltv.nl/file/S200702%20Comwell%20MC40.pdf

Misschien dat de vroegere importeur je op weg kan helpen?

STV lekkerkerk
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG