Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

21-09-2020, 05:17:52

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Update TF7710HDPVR  (gelezen 3475 keer)

Offline Tom2009

• Reguliere gebruiker
  • **

Update TF7710HDPVR
« Gepost op: 16-03-2009, 08:06:42 »
Op de site van Topfield zie ik nu een nieuwe update vermeld staan (datum 12/3/2009). Gezien mijn ervaringen met eerdere sw-updates ben ik nu erg voorzichtig met het gebruiken ervan. Heeft iemand het al wel aangedurfd en zo ja wat zijn de eerste ervaringen???

Offline Jos11

• Nieuwe gebruiker
  • *

Update TF7710HDPVR
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2009, 16:35:56 »
Citaat van: Tom Biesma;33225
Op de site van Topfield zie ik nu een nieuwe update vermeld staan (datum 12/3/2009). Gezien mijn ervaringen met eerdere sw-updates ben ik nu erg voorzichtig met het gebruiken ervan. Heeft iemand het al wel aangedurfd en zo ja wat zijn de eerste ervaringen???

Heb hem gedownload en getracht te installeren maar hij pakt hem niet.
Het gaat overigens om een onbelangrijke update en niet om bijvoorbeeld een update die er nu eindelijk voor zorgt dat die EPG eens naar behoren gaat werken.

Offline Tom2009

• Reguliere gebruiker
  • **

Update TF7710HDPVR
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2009, 00:49:26 »
Citaat van: Jos11;33257
Heb hem gedownload en getracht te installeren maar hij pakt hem niet.
Het gaat overigens om een onbelangrijke update en niet om bijvoorbeeld een update die er nu eindelijk voor zorgt dat die EPG eens naar behoren gaat werken.

Dank voor je info! Jammer dat dat EPG-probleem nog steeds niet is opgelost, daar zat ik ook op te wachten ik wacht maar weer verder af.

Offline Jos11

• Nieuwe gebruiker
  • *

update
« Reactie #3 Gepost op: 02-04-2009, 19:44:13 »
Citaat van: Tom2009;33283
Dank voor je info! Jammer dat dat EPG-probleem nog steeds niet is opgelost, daar zat ik ook op te wachten ik wacht maar weer verder af.

Inmiddels is er een update op de Koreaanse site die wel geaccepteerd wordt door de ontvanger. De datum is 18-3-2009.
De omschrijving van de verbeteringen is vaag. Heb hem geïnstalleerd maar ik merk niets van verbeteringen. De EPG, waar iedereen op zit te wachten is nog steeds even beroerd.
Ook moeten opnamen nog steeds gekopieerd worden wil je niet het risico lopen dat ze binnen de kortste keren niet meer af te spelen zijn. Het is eigenlijk droevig dat een toch behoorlijk kostbaar apparaat met zoveel sofware-, en aanvankelijk ook hardware gebreken in de markt gezet wordt.

Offline oldman

• Nieuwe gebruiker
  • *

Laatste Update maart
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2009, 14:21:54 »
:beef:`Ja hij zit er in:
Volgende problemen zijn er nog:
Opnemen EPG is nog steeds een probleem bij 2 programma's heb een schotel met dus gecheiden draden. Als ik twee wil opnemen is soms het hele boeket weg en slechts nog maar 1 of 2 programma's zie. B.v. neem ned 1 op en kan ned 2 niet kijken. Is idioot. Moet gewoon toch kunnen is zelfde boeket. Ook een lopend programma kan met epg niet worden toegevoegd.
Verder moet men eutel2 of andere satellieten steed met finetuning bijstellen. Elke keer als men weer naar Astra gaat en later weer naar eutel hotbird weer finetuning om optimale ontvangst te garanderen. Topflied slaat dus niet per satelliet de juiste positie op.
Verdere problemen is dat nog steeds Toplield zichzelf niet uitschakeld na opnames. Maar op een kanaal blijft staan.
En dan dat eeuwige gebrom van de harddisk. Waarom kan dat ding gewoon niet uit!!! als die niet nodig is. Of trouwens waarom geen harddisk van een notebook geplaatst.:teeth:

Citaat van: Tom2009;33225

Offline Tom2009

• Reguliere gebruiker
  • **

Finetuning
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2009, 22:44:05 »
Verder moet men eutel2 of andere satellieten steed met finetuning bijstellen. Elke keer als men weer naar Astra gaat en later weer naar eutel hotbird weer finetuning om optimale ontvangst te garanderen. Topflied slaat dus niet per satelliet de juiste positie op.
Verdere problemen is dat nog steeds Toplield zichzelf niet uitschakeld na opnames. Maar op een kanaal blijft staan.
QUOTE]

Ja, dat probleem komt me erg bekend voor: na Hellassat of na Hispasat is steeds opnieuw finetunen noodzakelijk...

Offline oldman

• Nieuwe gebruiker
  • *

Update TF7710HDPVR
« Reactie #6 Gepost op: 30-04-2009, 20:55:29 »
Citaat van: Tom2009;33225

Neem je die van april maar!!!
Andrija die doet het wel. OTA:drugged:

Offline Tom2009

• Reguliere gebruiker
  • **

Update TF7710HDPVR
« Reactie #7 Gepost op: 11-05-2009, 13:04:39 »
Citaat van: oldman;34132
Neem je die van april maar!!!
Andrija die doet het wel. OTA:drugged:

Om misverstanden te voorkomen: wel downloaden dus die april-software?
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG