Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

13-05-2021, 05:02:07

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: canal+  (gelezen 2378 keer)

Offline paulusmachiel

• Nieuwe gebruiker
  • *

canal+
« Gepost op: 10-03-2009, 12:19:59 »
hallo ik heb een nieuwe smartcard van canal+ gekregen maar het probleem is als ik een progamma heb opgenomen kan ik het de andere dag niet meer afspelen met de oude kaart geen probleem helaas werkt die niet meer ik heb een topfield 5510 pvr iemand een oplossing?

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

canal+
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2009, 14:43:29 »
Je kan het op twee manieren oplossen:

1)  De andere dag direct afspelen en direct op de opname knop drukken.  Hierbij wordt de opname gedecodeerd op de HDD gezet

2) In de 5xxx series is het mogelijk een zgn TAP te installeren. Dit zijn kleine programmatjes die op de HDD worden gezet en zijn geschreven door hobbiësten.  Dit programmatje zorgt er bijv voor dat de opname automatisch wordt gedecodeerd (meestal 's nachts)

Zoek maar eens in google naar  TOPFIELD TAP's Zal je er een heleboel tegenkomen met allerlei interessante mogelijkheden.

Offline paulusmachiel

• Nieuwe gebruiker
  • *

topfield
« Reactie #2 Gepost op: 12-03-2009, 18:50:26 »
oke bedankt ik ga er aan werken als het lukt hoor je het nog wel groeten paul

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

canal+
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2009, 14:23:49 »
Met de nieuwe kaart is ook een nieuwe beveiliging gekomen. Deze kaart accepteerd nl. geen oude ECM 's die ouder zijn dan 24 uur. Dus ALLE opnames die NIET binnen 24 uur gedecodeerd worden zijn NIET meer te zien.

Oplossing zie hierboven.
Canal digitaal is ook op de hoogte van dit "probleem" Hopelijk komt  uit die hoek ook een oplossing.
Het euvel zit dus in het feit dat de programma's gecodeerd worden opgenomen!!!! en geldt voor meerdere ontvanger merken.

Daarintegen, de nieuwe Philipsen 71xx en 81xx series hebben hier geen last van daar die gecodeerd!  opnemen, dus altijd zichtbaar zijn.
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG