Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

23-09-2020, 18:08:37

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Tf 4010 Pvr  (gelezen 1998 keer)

Offline ikea

• Super Premium gebruiker

Tf 4010 Pvr
« Gepost op: 09-03-2009, 18:45:36 »
Om de mensen een beetje gerust te stellen:

Ik heb vandaag de nieuwe smartcard van TVV in de brievenbus gekregen. IK heb de oude kaart onmiddellijk omgewisseld met de nieuwe kaart, en er zijn geen problemen. Ook de programma's die op de ingebouwde harde schijf staan kan ik op dit moment nog zonder problemen bekijken.

Veel TVV kijkgenot.

Offline MrSat

• Global Moderator

Tf 4010 Pvr
« Reactie #1 Gepost op: 09-03-2009, 23:52:27 »
Als ze groene dollartekentje ervoor hebben staan gaat het goed.  De rode en oranje zal je als je ze wilt bewaren voor de toekomst toch echt snel moeten decoderen !!

Offline ikea

Tf 4010 Pvr
« Reactie #2 Gepost op: 01-07-2009, 23:37:37 »
Citaat van: MrSat;33116
Als ze groene dollartekentje ervoor hebben staan gaat het goed.  De rode en oranje zal je als je ze wilt bewaren voor de toekomst toch echt snel moeten decoderen !!

Je hebt jammer genoeg volledig gelijk!
Heb iets opgenomen, en zelfs twee dagen nadien is het niet meer ter beschikking: na nog geen minuut stopt hij.
Hoe moet je dan die bestanden decoderen? Of kan ik dat ergens hier ook terugvinden?
Trouwens: de logica is ver zoek!
Sommige opnames met een oranje-groen dollarteken kan ik volledig bekijken, en andere opnames met een oranje-groen dollarteken kan ik niet bekijken.
Het concert van Madonna en AC/DC kan ik nog volledig bekijken ( en die staan al lang op mij PVF HD ) terwijl het concert van Krezip ( 2 dagen geleden ) al niet meer te bekijken is.
Is dit met al de ontvangers zo? Of is dat alleen maar met niet goedgkeurde TVV ontvangers?
Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk meer! Je neemt dingen op, en twee dagen nadien al geen klank en beeld meer. Moet ik dan terug over schakelen naar de oude videorecorder?
« Laatst bewerkt op: 02-07-2009, 00:58:48 door ikea »

Offline rico

• Nieuwe gebruiker
  • *

Tf 4010 Pvr
« Reactie #3 Gepost op: 13-07-2009, 21:25:28 »
Citaat van: ikea;35088
Hoe moet je dan die bestanden decoderen?

Start afspelen van een opname binnen 2 dagen na opname, direkt daarna druk je op de opnameknop (grijze knop met rode stip). Nu maakt ie een gedecodeerde kopie. Meteen na aanvang van het kopieeren, kun je de snelheid van het kopieren opvoeren door versneld afspelen >> meerdere malen te drukken.

Rico
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`