Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

17-07-2019, 04:18:08

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: HD200 combo probleem  (gelezen 2165 keer)

Offline peerspecial

• Nieuwe gebruiker
  • *

HD200 combo probleem
« Gepost op: 08-03-2009, 11:53:01 »
Hallo, Ik heb net een M vision HD-200 combo gekocht in de hoop dat ik nu zonder problemen zowel digitenne als satteliet kon gaan kijken, maar helaas.. Digitenne geeft me maar een paar zenders om te zien - blijkbaar kan mijn ontvanger niet zoveel met het KPN kaartje..  Op dit moment wil ook de schotel niet meewerken dus ik ben een beetje radeloos.. Men heeft mij al verwezen naar een site om de software te updaten (gxmax.com) maar daar word ik ook al niet veel wijzer er is mogelijk een bestandje geupload naar mijn laptop - en daar stopt mijn verhaal.. Geen idee hoe ik nu verder moet.  Info van de ontvanger is dat de software van februari 2009 aanwezig is. - Ik ben een vrijwel onbekende met het fenomeen ontvangers dus graag een beetje simpele uitleg over hoe en evt. wat. Alvast dank. Peter.
« Laatst bewerkt op: 08-03-2009, 22:17:47 door MrSat »

Offline Ad1

• Nieuwe gebruiker
  • *

M-vision
« Reactie #1 Gepost op: 08-03-2009, 12:02:29 »
Citaat van: peerspecial;33093
Hallo, Ik heb net een M vision HD-200 combo gekocht in de hoop dat ik nu zonder problemen zowel digitenne als satteliet kon gaan kijken, maar helaas.. Digitenne geeft me maar een paar zenders om te zien - blijkbaar kan mijn ontvanger niet zoveel met het KPN kaartje..  Op dit moment wil ook de schotel niet meewerken dus ik ben een beetje radeloos.. Men heeft mij al verwezen naar een site om de software te updaten (gxmax.com) maar daar word ik ook al niet veel wijzer er is mogelijk een bestandje geupload naar mijn laptop - en daar stopt mijn verhaal.. Geen idee hoe ik nu verder moet.  Info van de ontvanger is dat de software van februari 2009 aanwezig is. - Ik ben een vrijwel onbekende met het fenomeen ontvangers dus graag een beetje simpele uitleg over hoe en evt. wat. Alvast dank. Peter.

Hallo, ik zie dat je gekeken heb op gxmax.com..... heb je hier al eens gekeken http://www.mvision.tv/dutch/utilities.html

Vriendelijke groet Ad

Offline peerspecial

• Nieuwe gebruiker
  • *

ietsje beter maar nog niet 100%
« Reactie #2 Gepost op: 09-03-2009, 19:16:49 »
Citaat van: Ad1;33094
Hallo, ik zie dat je gekeken heb op gxmax.com..... heb je hier al eens gekeken http://www.mvision.tv/dutch/utilities.html

Vriendelijke groet Ad

Hallo,
Ik heb op een usb stich wat dingetjes gedownload die ik hoop nodig te hebben, en als ik nu - voor het omschakelen van schotel naar `digitenne - de aan uit knop even omzet - dan doet digitenne het al voor het grootste deel. Privat spice doet het nu echter nog steeds niet - krijg nog steeds de melding - gecodeerd -  terwijl mijn KPN kaartje er toch gewoon inzit.. Hopelijk bij een volgende update of zoiets.. In ieder `geval super bedankt .. Deze ontvanger doet het verder prima en ook werkelijk in HD kwaliteit -- prima aankoop.. grtz Peter.

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

HD200 combo probleem
« Reactie #3 Gepost op: 09-03-2009, 23:51:09 »
Is private Spice niet failliet???

Offline snijdelaar

• Reguliere gebruiker
  • **

HD200 combo probleem
« Reactie #4 Gepost op: 10-03-2009, 22:20:10 »
private Spice is niet failliet??? doet het bij mij wel je moet wel hem vrij geven in je kpn ontvanger dan terug in je 200 en het licht gaat branden
« Laatst bewerkt op: 10-03-2009, 22:30:35 door snijdelaar »
mvision hd300 combo net/mvision 7000+/xtreme/

Offline peerspecial

• Nieuwe gebruiker
  • *

jammer ...
« Reactie #5 Gepost op: 11-03-2009, 01:23:40 »
Citaat van: snijdelaar;33129
private Spice is niet failliet??? doet het bij mij wel je moet wel hem vrij geven in je kpn ontvanger dan terug in je 200 en het licht gaat branden

Tja ik hoopte dat hij het inderdaad zo zou doen, want daar heb ik hem toch ook een beetje voor gekocht .. simpel alles in een en geen gedoe of uitval en zo .. Maar hoe goed ik ook probeer - van het ene kastje naar het andere en uitschakelen en inschakelen en zo voort .. geeft alleen maar het bekende balkje met GECODEERD KANAAL - maar als ik dan weer naar de verdere gewone kanalen wil.. doen die het ook niet en moet ik de aan uit knop weer gebruiken om de verdere kanalen weer aan de praat te krijgen .. Ik vrees dat ik toch weer iets gekocht heb wat ik eigenlijk niet wil hebben.. nog maar heel even blijven proberen anders gaat dit ding helaas terug - ziet er zeker netjes uit, maar doet (nog)niet wat het zou moeten doen voor mij.

Offline snijdelaar

• Reguliere gebruiker
  • **

HD200 combo probleem
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2009, 21:39:44 »
als het goed is leest hij meerdere zenders van private Spice in. niet alle doen het kijk ook goed of het niet een astra zender is. (moet terrestrisch zijn)  en of je ontvangst goed is
je kan zien op je kpn ontvanger of de code er uit is. want dan hoe je niets in te geven want als hij het bij mij doet moet hij het ook bij jou doen ik heb 3 kaarten en zijn alle maal open. heb je wel de rtl zenders? ik hoop dat je hier naan hebt
mvision hd300 combo net/mvision 7000+/xtreme/
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`