Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

05-08-2021, 04:20:40

Pagina's: [1]

Auteur Topic: mvision hd200 combo  (gelezen 5631 keer)

Offline snijdelaar

• Reguliere gebruiker
  • **

mvision hd200 combo
« Gepost op: 03-03-2009, 21:40:26 »
heef er iemaand ook last van af en toe geen beeld met de ci module van canal digitaal ik heb nog de oude kaart heb deze mvision hd200 combo net 3dagen. in de kaart lezer heb ik een kpn digitene kaart. heb de kaart van canal digital ook in de kaart lezer gedaan dan loopt hij niet vast (dus moet ik steets de kaarten wisselen) 325 zit er in
mvision hd300 combo net/mvision 7000+/xtreme/

Offline zappsat

• Super Premium gebruiker

mvision hd200 combo
« Reactie #1 Gepost op: 04-03-2009, 12:23:07 »
Citaat van: snijdelaar;33038
heef er iemaand ook last van af en toe geen beeld met de ci module van canal digitaal ik heb nog de oude kaart heb deze mvision hd200 combo net 3dagen. in de kaart lezer heb ik een kpn digitene kaart. heb de kaart van canal digital ook in de kaart lezer gedaan dan loopt hij niet vast (dus moet ik steets de kaarten wisselen) 325 zit er in

weet niet wat voor een ci module het is maar er zijn meer problemen mee. moet de module geupdate worden.

Offline snijdelaar

• Reguliere gebruiker
  • **

mvision hd200 combo
« Reactie #2 Gepost op: 04-03-2009, 17:43:30 »
Citaat van: zappsat;33050
weet niet wat voor een ci module het is maar er zijn meer problemen mee. moet de module geupdate worden.
ci module is van canal digitaal /software versie:1.09.003 (01.09.01. ben ook al naar bvn gegaan voor update maar doet daar niets op blijft op wachten aub staan zoon 30 minuten gewacht .
zegt nu ook gecoderd moet hem dan aan de achterkant uit zetten dan is er weer beeld  bij normaal uitzetten niet

Offline peerspecial

• Nieuwe gebruiker
  • *

ongeveer zelfde klacht .. hoop dat iemand raad weet
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2009, 23:37:47 »
Citaat van: snijdelaar;33055
ci module is van canal digitaal /software versie:1.09.003 (01.09.01. ben ook al naar bvn gegaan voor update maar doet daar niets op blijft op wachten aub staan zoon 30 minuten gewacht .
zegt nu ook gecoderd moet hem dan aan de achterkant uit zetten dan is er weer beeld  bij normaal uitzetten niet

Hallo, Ik heb nu ook bijna 1 week zo'n apparaat en het werkt eigenlijk aardig alleen kan het niet goed overweg met een kaartje.. Ik heb het KPN digitenne kaartje er in zitten en na downloaden van software werkte het min of meer - wel met na omschalelen van schotel naar digitenne - uitzetten van de box en weer aan .. en dan deed het ding het - alleen de privat spice codering kon niet aan de praat gemaakt worden, dus toch maar weer het oude digitenne kastje erbij .. jammer maar hopelijk komt er oit software die maakt dat het alsnog werkt, anders is dit een te- dure oplossing om op een paar sat. kanalen hd te kunnen zien.  Maar ik hoop dat er iemand is die echt raad weet op dit probleem(pje).  N.B. een oude can.digitaal card werkte bij mij ook niet .. Voor mij is digitenne dan ook eigenlijk (compleet !) belangrijker. Groet en Thanks - Peer.

Offline snijdelaar

• Reguliere gebruiker
  • **

mvision hd200 combo
« Reactie #4 Gepost op: 12-03-2009, 19:36:02 »
Citaat van: peerspecial;33151
Hallo, Ik heb nu ook bijna 1 week zo'n apparaat en het werkt eigenlijk aardig alleen kan het niet goed overweg met een kaartje.. Ik heb het KPN digitenne kaartje er in zitten en na downloaden van software werkte het min of meer - wel met na omschalelen van schotel naar digitenne - uitzetten van de box en weer aan .. en dan deed het ding het - alleen de privat spice codering kon niet aan de praat gemaakt worden, dus toch maar weer het oude digitenne kastje erbij .. jammer maar hopelijk komt er oit software die maakt dat het alsnog werkt, anders is dit een te- dure oplossing om op een paar sat. kanalen hd te kunnen zien.  Maar ik hoop dat er iemand is die echt raad weet op dit probleem(pje).  N.B. een oude can.digitaal card werkte bij mij ook niet .. Voor mij is digitenne dan ook eigenlijk (compleet !) belangrijker. Groet en Thanks - Peer.
naar een beetje stoeien ben ik er achter dat dat het kaartje van kpn het in de kaartlezer het goed doet en ook privat spice . cd kaart in de lezer  en doet het ook . met de ci module van cd gaat hij na vaak op gecoderd kan ik hem alleen nog maar uit zetten en weer aan dan doet hij het weer maar voor hoe lang??????????????? dus de kaart maar wisselen verlopig en wachten op een update

Offline peerspecial

• Nieuwe gebruiker
  • *

mvision hd200 combo
« Reactie #5 Gepost op: 07-12-2009, 17:16:52 »
Mijn abracadabra kaart heeft de geest gegeven vrees ik, wie helpt me weer aan een goed alternatief ? of weet hoe ik hem weer aan de praat krijg?? Ik hoor het graag. grtz. P.
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`