ci module is van canal digitaal /software versie:1.09.003 (01.09.01. ben ook al naar bvn gegaan voor update maar doet daar niets op blijft op wachten aub staan zoon 30 minuten gewacht .
zegt nu ook gecoderd moet hem dan aan de achterkant uit zetten dan is er weer beeld bij normaal uitzetten niet
Hallo, Ik heb nu ook bijna 1 week zo'n apparaat en het werkt eigenlijk aardig alleen kan het niet goed overweg met een kaartje.. Ik heb het KPN digitenne kaartje er in zitten en na downloaden van software werkte het min of meer - wel met na omschalelen van schotel naar digitenne - uitzetten van de box en weer aan .. en dan deed het ding het - alleen de privat spice codering kon niet aan de praat gemaakt worden, dus toch maar weer het oude digitenne kastje erbij .. jammer maar hopelijk komt er oit software die maakt dat het alsnog werkt, anders is dit een te- dure oplossing om op een paar sat. kanalen hd te kunnen zien. Maar ik hoop dat er iemand is die echt raad weet op dit probleem(pje). N.B. een oude can.digitaal card werkte bij mij ook niet .. Voor mij is digitenne dan ook eigenlijk (compleet !) belangrijker. Groet en Thanks - Peer.