Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

19-09-2020, 14:57:11

Pagina's: [1]

Auteur Topic: M Vision sateliet ontvanger+externe computer harde schijf kan dit ?  (gelezen 2711 keer)

Offline Doctor Evil

• Nieuwe gebruiker
  • *

Kan iemand mij dit vertellen , ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik nog een aantal van die harde schijven heb liggen maar eigenlijk nog voldoende ruimte op die dingen heb staan ,die dus uitermate geschikt zouden zijn voor tv opname.
Maar kan dit eigenlijk wel ooit sprak ik mijn dealer en die vertelde mij dat hij er eigenlijk geen voorstander van was (of is dit het bekende verkooppraatje weer van de dealer) wie helpt mij ?

Groetjes Doctor Evil

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

M Vision sateliet ontvanger+externe computer harde schijf kan dit ?
« Reactie #1 Gepost op: 14-02-2009, 14:15:38 »
Als je het juiste type Mvsion hebt met de de juiste firmware moet het gewoon lukken om hem EXTERN via USB aan te sluiten om zodoende opnames te maken.

Offline tuxman68

• Super gebruiker

« Reactie #2 Gepost op: 15-02-2009, 08:54:31 »
deze harde schijven moeten wel in fat32 formaat staan géén ntfs formaat want dan lukt het nooit.
Idem voor usb sticks (ik heb vb een kingston van 16 Gb die goed werkt ).
En als het even kan ;kan je best je externe hdd extern voeden.
Zo belast je de usb poort van je decoder veel minder.
U geeft aan dat u nog voldoende ruimte hebt op de schijf ;als ze in fat32 staat dan kan je ze zo gebruiken anders moet je ze formateren
en verlies je alle data op deze schijf.
Als je uw hdd formateerd doe dit dan met uw pc en een goed programma ;niet met de decoder zelf
proefondervindelijk heb ik gemerkt dat dit vaak fout loopt.(herkent de schijf dan niet meer)

Succes
« Laatst bewerkt op: 15-02-2009, 13:13:21 door tuxman68 »

Offline am284161@skynet.be

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #3 Gepost op: 27-08-2009, 01:19:51 »
usb sticks werken niet perfect , usb externe schijven , liefst zo klein mogelijk omdat fat 32 beperkingen heeft met volume werken perfect , ik heb ervaren dat mijn mvision 200 perfect formateerd naar fat 32 , en nu nog een toegiftje : de opgenomen progama's kunnen ook op pc harde schijf opgeslagen worden en bekeken worden met buitengewone kwalitijd , HD , uw tv heeft dat misschien niet maar uw coputerscherm heeft dat wel , ik heb het zelf moeten uitzoeken hoe dat mogelijk is vermits de grootste dealers in nederland en belgie niet weten hoe dat kan , als gij interesse hebt , mijn e-meal = am284161@skynet.be
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`