ik ga er vanuit dat er een dat de bootversie van een een superlazer is
dan kun je deze eens proberen:
superlazer--to--8001sby
daarna zien we wel verder
dag alain
systeeminformatie receiver:
1.78 G8C5M1S3 (R6813)
1.44
26
25/03/2009 12:40:03
en het klopt dat ik er ooit een firmware van hitec in heb geladen, maar later had ik daar toch nog terug 1 van golden interstar in gedaan
maar gisteravond heb ik de firmware er toch in gekregen. ik had nl. op google verder gezocht en kwam op een franstalig forum terecht waar ze volgende methode uitleggen:
1) de firmware die je wilt inladen (in mijn geval de DSR8001PR-S-HS-25Mar2009.bin) op Mastersoft ipv op Program Only laden. Aan het einde van het laden (ongeveer nog 2 streepjes over) zal het laden blokkeren en krijgt men eventueel een foutmelding. Dit moet men gewoon negeren.
2) Men sluit STBupgrade af en start het opnieuw. Nu kan men de firmware gewoon in Program Only laden. Het kan zijn dat je op het einde een time out error krijgt, hiervoor gewoon de snelheid aanpassen (in mijn geval op 57600 gezet en het werkte)
de bootfile heb ik er wel niet meer in gekregen maar dat is van minder belang aangezien ik de firmware er wel in heb gekregen (ik heb nu de categorie carte smart erbij gekregen)
al eens meegemaakt?