Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

28-09-2020, 14:44:11

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Vraagje ???  (gelezen 2774 keer)

Offline bollie

• Reguliere gebruiker
  • **

Vraagje ???
« Gepost op: 11-12-2008, 13:56:34 »
Hallo beste forummers hier enkele vraagjes

Ik ben in bezit van een dreambox, mijn collega een mvision dat is de situatie

1) kan ik met mijn dreambox mijn kaarten delen met de mvision via cccam
2) kan ik in de mvision een ynadyn instaleren zo ja hoe ? want ik heb geen vast ipadres
3) kan me even iemand helpen via pm of hier

Dank u

groeten bollie

Offline tdemeyer

• Super gebruiker

Vraagje ???
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2008, 15:20:04 »
Mocht je hierover info krijgen, laat me iets weten.. Heb zelf een S5, wil graag kijken via (pay)server, maar de meeste weten niet wat ze moeten aanvangen met een MVision ontvanger...De meeste sturen simpelweg een C-lijntje, maar dat werkt dus voor geen meter....
Nu kijk ik via een server die specifiek MVision ontvangers ondersteunt ( dank u zappsat), maar ik heb problemen waardoor mijn beeld meer vastloopt dan wat anders (en blijkbaar ben ik de enige). Een meer 'locale' server uittesten is dus mijn enige optie...

Offline toineke39

• Nieuwe gebruiker
  • *

Vraagje ???
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2008, 00:57:07 »
maak ook gebruik van zappsat. het is correct wat je zegt men kent alleen het woord DREAM en de rest komt niet voor het lijkt er op dat de MVISION te gelimiteerd is.en ook ik heb problemen met vastlopers soms reageert de receiver compleet niet meer en is spanning af en op de enigste oplossing. is lastig als je net een film zit te kijken weet niet waar de vastlopers aan liggen maar ik heb het gevoel dat zonder zappsat ik helemaal niks aan deze mvision heb

Offline safariman

• Reguliere gebruiker
  • **

Vraagje ???
« Reactie #3 Gepost op: 16-12-2008, 13:24:02 »
Citaat van: toineke39;31613
maak ook gebruik van zappsat. het is correct wat je zegt men kent alleen het woord DREAM en de rest komt niet voor het lijkt er op dat de MVISION te gelimiteerd is.en ook ik heb problemen met vastlopers soms reageert de receiver compleet niet meer en is spanning af en op de enigste oplossing. is lastig als je net een film zit te kijken weet niet waar de vastlopers aan liggen maar ik heb het gevoel dat zonder zappsat ik helemaal niks aan deze mvision heb

Ook ik maak gebruik van de diensten van Zappsat. En ben hier erg blij mee. Ook bij mij loopt het beeld regelmatig vast. Heb vandaag van Zappsat begrepen dat hij z´n server opnieuw aan het inrichten is. Misschien dat dan de vastlopers ook tot het verleden horen.
Hij liet mij weten dat hij de hele dag aan z´n server werkt. dus op dit moment even geen beeld voor niemand. Bravo voor Zappsat. Hij steekt er toch maar mooi veel tijd en werk in. Een groot compliment voor hem is dan ook wel op zijn plaats.

Nu even wat anders. Nu ik van zijn diensten gebruik maak, willen andere nederlanders, hier in onze kleine nl-gemeenschap ook graag gebruik maken vas het fenomeen CS.
Heb dit van de week proberen te instaleren bij een vriend van me.
Hij heeft ook een Mvision S5 en de zelfde router( comtrend 6351, wifi 4 poorten) en de zelfde provider(Telefonica España). Ethernet kabel is ok(heb ik thuis getest)
evenals de istellingen van zijn reciever(ook thuis getest en werkt allemaal)
Alles aangesloten en gecofigureed, maar als ik het spulletje bij hem aansluit werkt het niet. Kan geen verbinding krijgen met de server van Zappsat. Als ik een softcam update via het net doe (www,gxmax.com/softcamupdate) dan geeft ie aan dat de softcam update succesfully is. Een softwareupdate doet ie niet. Geeft ook niet bv. aan dat er al de recenste versie inzit. Via homestream kan ik van af zijn computer wel mpg filmpjes afspelen. dus dat werkt allemaal wel.
Het lijkt er op dat de router een verbinding naar buiten toe tegen houdt.
Weet iemand hier een oplossig voor? Of heeft iemand de zelfde problemen?
Laat me het weten!!!!
« Laatst bewerkt op: 16-12-2008, 13:30:20 door safariman »

Offline tdemeyer

• Super gebruiker

Vraagje ???
« Reactie #4 Gepost op: 17-12-2008, 10:00:26 »
Citaat van: safariman;31620
Ook ik maak gebruik van de diensten van Zappsat. En ben hier erg blij mee. Ook bij mij loopt het beeld regelmatig vast. Heb vandaag van Zappsat begrepen dat hij z´n server opnieuw aan het inrichten is. Misschien dat dan de vastlopers ook tot het verleden horen.
Hij liet mij weten dat hij de hele dag aan z´n server werkt. dus op dit moment even geen beeld voor niemand. Bravo voor Zappsat. Hij steekt er toch maar mooi veel tijd en werk in. Een groot compliment voor hem is dan ook wel op zijn plaats.

Nu even wat anders. Nu ik van zijn diensten gebruik maak, willen andere nederlanders, hier in onze kleine nl-gemeenschap ook graag gebruik maken vas het fenomeen CS.
Heb dit van de week proberen te instaleren bij een vriend van me.
Hij heeft ook een Mvision S5 en de zelfde router( comtrend 6351, wifi 4 poorten) en de zelfde provider(Telefonica España). Ethernet kabel is ok(heb ik thuis getest)
evenals de istellingen van zijn reciever(ook thuis getest en werkt allemaal)
Alles aangesloten en gecofigureed, maar als ik het spulletje bij hem aansluit werkt het niet. Kan geen verbinding krijgen met de server van Zappsat. Als ik een softcam update via het net doe (www,gxmax.com/softcamupdate) dan geeft ie aan dat de softcam update succesfully is. Een softwareupdate doet ie niet. Geeft ook niet bv. aan dat er al de recenste versie inzit. Via homestream kan ik van af zijn computer wel mpg filmpjes afspelen. dus dat werkt allemaal wel.
Het lijkt er op dat de router een verbinding naar buiten toe tegen houdt.
Weet iemand hier een oplossig voor? Of heeft iemand de zelfde problemen?
Laat me het weten!!!!

Zijn IP adres is toch aangemeld bij onze "CS-Provider"? Als zijn Ip niet gekend is bij Zappsat krijgt hij ook geen beeld....

Offline safariman

• Reguliere gebruiker
  • **

Vraagje ???
« Reactie #5 Gepost op: 17-12-2008, 12:02:18 »
ja, ja. Met ip is alles in orde. ´t is iets met de router vrees ik maar weet niet wat
jij misschien?

Offline bollie

• Reguliere gebruiker
  • **

poort
« Reactie #6 Gepost op: 22-12-2008, 13:55:27 »
Citaat van: safariman;31645
ja, ja. Met ip is alles in orde. ´t is iets met de router vrees ik maar weet niet wat
jij misschien?

Heb je je poortje opengezet in je router probeer ze allebie tcp/udp

Groeten
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG