Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

16-06-2021, 21:22:49

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Opgenomen beelden S5  (gelezen 3763 keer)

gylron

• Gast
Opgenomen beelden S5
« Gepost op: 29-11-2008, 12:15:13 »
Heeft iemand een idee hoe je opgenomen beelden van een ST-5 (op een USB stick) weer kan geven op de pc ? De beelden staan in een map per opgenomen stuk, Hierin staan een .ifo, .idx bestand en het eigenlijke video zonder extentie. Kan dit door een of andere software geconverteerd worden zodat dit onder Windows te bekijken is ?

Gylron.

Offline tdemeyer

• Super gebruiker

Opgenomen beelden S5
« Reactie #1 Gepost op: 29-11-2008, 12:32:29 »
Ik speel het IFO bestand af met de (gratis) VLC player (gebruik ik overigens met al mijn mediabestanden.

Met het juiste codec pack moet het ook onder mediaplayer lukken vermoed ik, maar VLC heeft dit allemaal standaard ingebakken

gylron

• Gast
Opgenomen beelden S5
« Reactie #2 Gepost op: 29-11-2008, 12:41:16 »
Citaat van: tdemeyer;31232
Ik speel het IFO bestand af met de (gratis) VLC player (gebruik ik overigens met al mijn mediabestanden.

Met het juiste codec pack moet het ook onder mediaplayer lukken vermoed ik, maar VLC heeft dit allemaal standaard ingebakken

Ik bedoel wel met de stick in de pc ...

Als ik het ifo bestand afspeel met VLC krijg ik de volgende foutmelding :(zie bijlage)

Welk codec-pack heb je eventueel geinstalleerd ?
« Laatst bewerkt op: 29-11-2008, 13:42:22 door gylron »

Offline tuxman68

• Super gebruiker

Opgenomen beelden S5
« Reactie #3 Gepost op: 29-11-2008, 15:56:58 »
Heeft iemand een idee hoe je opgenomen beelden van een ST-5 (op een USB stick) weer kan geven op de pc ?
Ik gebruik gomplayer coderen hoeft niet gom kan  .idx en .ts afspelen in windows.
.ts = digitale transport stream

http://www.gomlab.com/eng/

wil je toch coderen of converteren?
 OjOsoft Total Video Converter of
 VideoReDo TVSuiteammer is het geen freeware maar wie zoekt die....

Offline tdemeyer

• Super gebruiker

Opgenomen beelden S5
« Reactie #4 Gepost op: 29-11-2008, 17:41:34 »
Citaat van: gylron;31233
Ik bedoel wel met de stick in de pc ...

Als ik het ifo bestand afspeel met VLC krijg ik de volgende foutmelding :(zie bijlage)

Welk codec-pack heb je eventueel geinstalleerd ?

Ik haalde in mijn reply een paar extenties door elkaar. Sorry hiervoor. VLC speelt de TS bestanden probleemloos af. Ook op out-of-the-box PC's, dus zonder extra codec pakket.

De andere bestands extenties en mappen heb ik niet op mijn USB's staan. Ik neem wel atijd rechtstreeks op, dus niet getimed, misschien verklaart dit de aanwezigheid van de andere bestanden....

Even voor de goede orde: ik heb er wel de laatste firmware opzitten (2.99).

Offline zappsat

• Super Premium gebruiker

Opgenomen beelden S5
« Reactie #5 Gepost op: 29-11-2008, 18:14:31 »
oke.effe voor alle duidelijkheid je hebt inderdaad de software 2.99 nodig om goed alles te kunnen opnemen en afspelen. die heb ik voor iedereen beschikbaar. en verder voor de juiste nederlandse info en omzet programmas moet je zijn op http://www.hsmd.tv en dan naar benelux en dan naar donload en ondersteuning.staat een perfecte uitleg.

gylron

• Gast
Opgenomen beelden S5
« Reactie #6 Gepost op: 29-11-2008, 19:09:09 »
Citaat van: tdemeyer;31239
Ik haalde in mijn reply een paar extenties door elkaar. Sorry hiervoor. VLC speelt de TS bestanden probleemloos af. Ook op out-of-the-box PC's, dus zonder extra codec pakket.

De andere bestands extenties en mappen heb ik niet op mijn USB's staan. Ik neem wel atijd rechtstreeks op, dus niet getimed, misschien verklaart dit de aanwezigheid van de andere bestanden....

Even voor de goede orde: ik heb er wel de laatste firmware opzitten (2.99).

Dit zijn rechtstreeks opgenomen bestanden, zonder timer en met Firmware 2.88 .
Eigenlijk is de stick onderverdeeld in volgende mappen (was een lege stick eerst in FAT32):
(map)Records
            (map)"Naam opgenomen beeld"
                                 (bestand)"Naam opgenomen beeld"
                                 (bestand)"Naam opgenomen beeld".idx
                                 (bestand)"Naam opgenomen beeld".ifo

Ik ga er de nieuwste firmware eens opzetten en het nog eens bekijken.
TS bestanden en VLC dat wist ik al van mijn Dreambox600, en gewoonlijk zoek ik nogal grondig en vind ik ook wel snel :smile:
Als ik er uit ben zal ik de oplossing wel posten (kan wel effe duren ...)

gylron

• Gast
Opgenomen beelden S5
« Reactie #7 Gepost op: 01-12-2008, 11:21:40 »
tdemeyer, je hebt gelijk. Blijkbaar zat ik met opgenomen beelden van de HD200 te klooien. Voor de S5 reeks inderdaad geen problemen.
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`