Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

08-03-2021, 11:06:21

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Sunny HD11000, Kaon 660 vraag  (gelezen 4990 keer)

Offline Jacob72

• Reguliere gebruiker
  • **

Sunny HD11000, Kaon 660 vraag
« Gepost op: 04-03-2008, 08:17:42 »
Ik heb net een sunny HD11000 gekocht (is gelijk aan een Kaon 660) en ik heb er een vraag over. Weet iemand of je hier ook softkeys in kan laden? Ik zie er niks over in handleiding, receiver menu en ook niks van op internet. Maar ik zie wel dat het bij andere Kaon receivers mogelijk is. Staat er bij deze receivers iets van vermeld in het menu of handleiding?

De 660 heeft een USB aansluiting om nieuwe firmware te laden, mogelijk ook nieuwe keys?
Of is het alleen mogelijk door een additionele CAM te kopen?

Ik heb verder nog niks over deze receiver kunnen vinden in de fora.

Gr

Jacob
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 21:23:06 door Jacob72 »

Offline Jacob72

• Reguliere gebruiker
  • **

Sunny HD11000, Kaon 660 vraagje
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2008, 21:49:33 »
Niemand die hier iets over weet?

Op sat.us.pn. kan ik er niets over vinden. Iemand enig idee of hier nog software voor komt?

Offline rudolfdebeer

• Nieuwe gebruiker
  • *

Duidelijkheid
« Reactie #2 Gepost op: 01-05-2009, 10:52:42 »
Citaat van: Jacob72;27798
Ik heb net een sunny HD11000 gekocht (is gelijk aan een Kaon 660) en ik heb er een vraag over. Weet iemand of je hier ook softkeys in kan laden? Ik zie er niks over in handleiding, receiver menu en ook niks van op internet. Maar ik zie wel dat het bij andere Kaon receivers mogelijk is. Staat er bij deze receivers iets van vermeld in het menu of handleiding?

De 660 heeft een USB aansluiting om nieuwe firmware te laden, mogelijk ook nieuwe keys?
Of is het alleen mogelijk door een additionele CAM te kopen?

Ik heb verder nog niks over deze receiver kunnen vinden in de fora.

Gr

Jacob

KAON belooft wat uit te brengen maar ik zie niks verschijnen.
Emus kan je vergeten. USB is om je channellist te backen voor dat je een OTA doet vanaf de Astra1
Want dan moet je alle channels opnieuw scannen kennelijk. Channel list editor is niet beschikbaar.
Dus geen soft keys. Je moet een CAM met legale abo card hebben die hij ondersteund.
Kanaal door niemand getest. Voor deze prijs moet je deze receiver zien als leuk ding om 1080i gratis op je flat TV te zetten. Enigste moeite waard is BBC HD op Astra2/Eurobird. Voor de rest zijn alle afkraakverhalen onzin. Het ding is uitstekend voor die prijs, geluid en beeld en USALS perfekt. Snelle zapper. En je gewone digitale kanalen worden DVD kwaliteit over de HDMI als de oorspronkelijke opname al niet slecht was.

Offline jer49

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sunny HD11000, Kaon 660 vraagje
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2009, 00:10:54 »
Ik kan dat bevestigen. Heb er 2 dagen mee kunnen spelen. Canaldigitaal met een powercam lukte zelfs stabiel op de HD kanalen op 23 oost, met uitzondering van het Vlaamse Een HD.
Waarschijnlik vanwege afwijkende videonorm (1280x720) ipv H264 1920x1088.

Ook heb ik zogauw geen werkende settingseditor kunnen vinden en via seriele kabel geen contact met de PC kunnen maken. Maar tijdgebrek was daar mede debet aan.

Uitstekende HD ontvanger voor een zeer schappelijke prijs (< euro150. + optineel dus een CI-module)

Offline rudolfdebeer

• Nieuwe gebruiker
  • *

Kaon660 met Canaal Digitaal
« Reactie #4 Gepost op: 22-12-2009, 21:15:54 »
Ha die Jer,

Zie ik jou nou eens op nederlands board.
Powercam?? Kan het met kijken via de SECA CAM van hunzelf?
Al die ander cams slechte ervaringen

Grtz
Rudolf
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG