Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

18-09-2020, 16:19:57

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Digitenne Topfield TF 6000 COK  (gelezen 8080 keer)

Offline sabboy

• Premium gebruiker
    • http://www.bostotaalafbouw.nl

Digitenne Topfield TF 6000 COK
« Gepost op: 16-09-2007, 19:50:58 »
Hallo wie weet wat van topfield tf6000cok dat is een toestel voor digitenne van kpn
Ik wil weten of er andere software voor te krijgen is, dat je meerdere zenders en regionale zenders op kunt installeren. Hij registreerd nu nog maar 1 regionaal terwijl hij er bij t zoeken al 3 verschillende ziet.
Ik wil er 1 digitenne decoder kopen van marktplaats en die mee om spelen met software om het wel voor erlkaar te kunnen krijgen, wie weet raad en daad met digitenne??????

Groet sabboy

Offline Jaap v Geels

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2009, 08:02:06 »
Hoi,

Ben op zoek naar hetzelfde, krijg ook geen meerdere stations geinstalleerd

gr
Jaap

Offline john10000

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #2 Gepost op: 16-01-2009, 10:37:10 »
Citaat van: sabboy;23847
Hallo wie weet wat van topfield tf6000cok dat is een toestel voor digitenne van kpn
Ik wil weten of er andere software voor te krijgen is, dat je meerdere zenders en regionale zenders op kunt installeren. Hij registreerd nu nog maar 1 regionaal terwijl hij er bij t zoeken al 3 verschillende ziet.
Ik wil er 1 digitenne decoder kopen van marktplaats en die mee om spelen met software om het wel voor erlkaar te kunnen krijgen, wie weet raad en daad met digitenne??????

Groet sabboy
Hallo

Helaas kan je de topfield 6000cok niet updaten , er zit namelijk geen USB en /of Seriele aansluiting op.
De Kpn heeft  alles goed beveiligd bij dit apperaat.
Als je dan toch alle zenders wilt ontvangen kan je beter een Mvision T4 kopen deze ontvangt alles en je kan er mee opnemen en dat voor de prijs van 69,00€
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG