Hoe kan ik de kanaallijst downloaden op de SAB Explorer?
Verbind de ontvanger met uw PC. Open de programma "All Updater". Bij Database moet "Send Database" aangeklikt zijn. In de ontvanger naar "menu", dan naar "installatie" en dan naar "database service". Kies met de volume toetsen "Receive" en daarna "ok". Toets op de PC op "Send". Wacht totdat de handeling is voltooid.
Hoe kan ik een kanaallijst maken voor de SAB Explorer?
Verbind de ontvanger met uw PC. Open de programma "All Updater". Bij Database moet "Send Database" aangeklikt zijn. Kies voor de "receive"toets and bevestig het menu wat verschijnt. bepaal waar u de kanaallijst wilt opslaan en geef het een naam. In de menu die hierna verschijnt moet u in de ontvanger naar "menu", dan naar "installatie" en dan naar "database service". Kies met de volume toetsen "Send" en daarna "ok". Toets op de PC op : "Receive". Wacht totdat de handeling is voltooid.
Hoe kan ik Software downloaden voor SAB Explorer?
Verbind de ontvanger met uw computer. Open de "All updater" programma. bij de Software gedeelte moet update aangeklikt zijn. Controleer uw Com instellingen. klik op File, kies open, kies de Software, klik op "update" en doe de stekker van de ontvanger in het stopcntact. Wacht totdat u 8-8 op de display ziet. Trek de stekker van de ontvanger uit het stopcontact en plug hem opnieuw in het stopcontact.
Kan ik van ontvanger naar ontvanger Software en kanaallijst kopieren bij de SAB Explorer?
Neem een SAB Explorer waar de Software en kanaallijst opstaan. Toets op de aan/uit knop op de ontvanger en tegelijkertijd op de -volume omhoog- toets op de ontvanger. U ziet op de display "Send All". Verbind de ontvanger waarnaar gekopieerd moet worden met deze ontvanger en stop de stekker in het stopcontact. Wacht totdat het kopieren is voltooid.
Waar vind ik nieuwe Software voor SAB ontvangers?
U kunt nieuwe software vinden op de pagina van
http://www.sabsatellite.com onder technische support, downloads. Ook kunt u op verschillende forum sites
http://www.dvbstand.com Software vinden voor onze ontvangers, Hiervoor kunt u de modelnaam laten zoeken op google.nl