Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

21-09-2020, 13:56:27

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Hoe kan ik .........  (gelezen 15495 keer)

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Hoe kan ik .........
« Gepost op: 05-11-2006, 17:57:51 »
Hoe kan ik de kanaallijst downloaden op de SAB Explorer?

Verbind de ontvanger met uw PC. Open de programma "All Updater". Bij Database moet "Send Database" aangeklikt zijn. In de ontvanger naar "menu", dan naar "installatie" en dan naar "database service". Kies met de volume toetsen "Receive" en daarna "ok". Toets op de PC op "Send". Wacht totdat de handeling is voltooid.

Hoe kan ik een kanaallijst maken voor de SAB Explorer?

Verbind de ontvanger met uw PC. Open de programma "All Updater". Bij Database moet "Send Database" aangeklikt zijn. Kies voor de "receive"toets and bevestig het menu wat verschijnt. bepaal waar u de kanaallijst wilt opslaan en geef het een naam. In de menu die hierna verschijnt moet u in de ontvanger naar "menu", dan naar "installatie" en dan naar "database service". Kies met de volume toetsen "Send" en daarna "ok". Toets op de PC op : "Receive". Wacht totdat de handeling is voltooid.

Hoe kan ik Software downloaden voor SAB Explorer?

Verbind de ontvanger met uw computer. Open de "All updater" programma. bij de Software gedeelte moet update aangeklikt zijn. Controleer uw Com instellingen. klik op File, kies open, kies de Software, klik op "update" en doe de stekker van de ontvanger in het stopcntact. Wacht totdat u 8-8 op de display ziet. Trek de stekker van de ontvanger uit het stopcontact en plug hem opnieuw in het stopcontact.

Kan ik van ontvanger naar ontvanger Software en kanaallijst kopieren bij de SAB Explorer?

Neem een SAB Explorer waar de Software en kanaallijst opstaan. Toets op de aan/uit knop op de ontvanger en tegelijkertijd op de -volume omhoog- toets op de ontvanger. U ziet op de display "Send All". Verbind de ontvanger waarnaar gekopieerd moet worden met deze ontvanger en stop de stekker in het stopcontact. Wacht totdat het kopieren is voltooid.

Waar vind ik nieuwe Software voor SAB ontvangers?

U kunt nieuwe software vinden op de pagina van http://www.sabsatellite.com onder technische support, downloads. Ook kunt u op verschillende forum sites http://www.dvbstand.com Software vinden voor onze ontvangers, Hiervoor kunt u de modelnaam laten zoeken op google.nl

Offline jepke

• Super Premium gebruiker

Hoe kan ik .........
« Reactie #1 Gepost op: 06-11-2006, 18:41:58 »
dat vindt ik wel een sticky waard
Jepke
Is back in the house

Offline jansss

• Reguliere gebruiker
  • **

Hoe kan ik .........
« Reactie #2 Gepost op: 25-12-2006, 00:26:18 »
dit lukt mij aardig maar hoe een softkey????????? 4 uur bezig geweest maar dat geval geeft als antwoord wrong format??
maxplus hts 2100/sab expl.ftasc/strong srt8000/echostar dsb 2000/nokia/3keer60cmtriax/1keer84cm.mono.

Offline spelt

• Nieuwe gebruiker
  • *
    • http://www.peterspelt.nl

softcamkey
« Reactie #3 Gepost op: 03-01-2007, 17:49:44 »
Citaat van: jansss;18582
dit lukt mij aardig maar hoe een softkey????????? 4 uur bezig geweest maar dat geval geeft als antwoord wrong format??

je moet wel de softw. van dvb-stand op je sab hebben.

en dan een softcamkey van een dreambox site halen en laden via key updater.

Offline hyeclass

• Nieuwe gebruiker
  • *

Hoe kan ik .........
« Reactie #4 Gepost op: 01-06-2007, 22:15:08 »
ik heb dus de firmware met de 1903 code ... maar hoe moet ik codes via computer daarop zetten? ik heb de  3232 cabel ook.... alleen lukt het mij niet kan iemand zeggen welke bestanden dat ik moet downloaden?

welke type codes....

Offline wim29

• Nieuwe gebruiker
  • *

herstellen instellingen
« Reactie #5 Gepost op: 28-11-2007, 11:11:03 »
Bij de start van het zoeken naar kanalen via mijn SAB explorer receiver stond op het voorpaneel van de receiver de code 6000. De schotel was nog niet goed afgesteld en er kwam geen verbinding tot stand. Waarschijnlijk heb ik bij een poging kanalen te ontvangen toen de receiver op de fabrieksinstellingen gezet want nu staat er de code 0000 en komt er helemaal geen verbinding meer tot stand. Ook krijg ik nij de menu-toets nu als opening de taalselectie en vervolgens de mogelijkheid naar kanalen te zoeken. Ik kan dan met exit het scherm ook niet meer verlaten, maar blijf hangen in het scherm instellingen/kanalen zoeken. Heeft dat met die code 0000 te maken? Hoe kan ik dit herstellen zodat ik, waarschijnlijk, wel kanalen kan ontvangen.
B.v.d., Wim

PS Of dit bericht op de goede plek komt weet ik niet, want het is de eerste keer dat ik op een forum zit en ik kon hier geen vakje vinden op het openingsscherm van dit forum.

Drummer

• Gast
Hoe kan ik .........
« Reactie #6 Gepost op: 19-10-2008, 17:30:50 »
Kan ik ook software downloaden in Vista of alleen met Windows XP?

Gerard

Offline hogkamp

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sab explorer FTASC
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2009, 20:10:17 »
Heeft de Sab Explorer een verborgen menu om bijvoorbeeld handmatig keys te kunnen invoeren. Ik heb ergens gelezen op - http://www.dvbstand.com/ - op menu drukken en dan 1117, maar er gebeurt niets . Ik vraag mij af wat ik nu niet goed doe.
Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb firmware versie ---SAB_EXPLORER_FTASC(0A80V1060)_20090106_BUY_GR.wsw--- erin geladen.

Bvd

Citaat van: MrSat;17248
Hoe kan ik de kanaallijst downloaden op de SAB Explorer?

Verbind de ontvanger met uw PC. Open de programma "All Updater". Bij Database moet "Send Database" aangeklikt zijn. In de ontvanger naar "menu", dan naar "installatie" en dan naar "database service". Kies met de volume toetsen "Receive" en daarna "ok". Toets op de PC op "Send". Wacht totdat de handeling is voltooid.

Hoe kan ik een kanaallijst maken voor de SAB Explorer?

Verbind de ontvanger met uw PC. Open de programma "All Updater". Bij Database moet "Send Database" aangeklikt zijn. Kies voor de "receive"toets and bevestig het menu wat verschijnt. bepaal waar u de kanaallijst wilt opslaan en geef het een naam. In de menu die hierna verschijnt moet u in de ontvanger naar "menu", dan naar "installatie" en dan naar "database service". Kies met de volume toetsen "Send" en daarna "ok". Toets op de PC op : "Receive". Wacht totdat de handeling is voltooid.

Hoe kan ik Software downloaden voor SAB Explorer?

Verbind de ontvanger met uw computer. Open de "All updater" programma. bij de Software gedeelte moet update aangeklikt zijn. Controleer uw Com instellingen. klik op File, kies open, kies de Software, klik op "update" en doe de stekker van de ontvanger in het stopcntact. Wacht totdat u 8-8 op de display ziet. Trek de stekker van de ontvanger uit het stopcontact en plug hem opnieuw in het stopcontact.

Kan ik van ontvanger naar ontvanger Software en kanaallijst kopieren bij de SAB Explorer?

Neem een SAB Explorer waar de Software en kanaallijst opstaan. Toets op de aan/uit knop op de ontvanger en tegelijkertijd op de -volume omhoog- toets op de ontvanger. U ziet op de display "Send All". Verbind de ontvanger waarnaar gekopieerd moet worden met deze ontvanger en stop de stekker in het stopcontact. Wacht totdat het kopieren is voltooid.

Waar vind ik nieuwe Software voor SAB ontvangers?

U kunt nieuwe software vinden op de pagina van http://www.sabsatellite.com onder technische support, downloads. Ook kunt u op verschillende forum sites http://www.dvbstand.com Software vinden voor onze ontvangers, Hiervoor kunt u de modelnaam laten zoeken op google.nl
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG