Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

06-12-2021, 15:38:25

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Sab explorer pvr  (gelezen 7286 keer)

Offline Steed

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sab explorer pvr
« Gepost op: 27-07-2006, 12:30:56 »
Om opgenomen programma's van mijn sab explorer pvr naar de computer om te zetten heb ik eindelijk iets gevonden , denk ik.
Met elecard Xmuxer pro lukt het mij bijna om de files om te zetten.
Het geluid is OK , het beeld echter lukt niet goed. Kan dit zijn omdat het een trial versie is??
Of zijn er misschien betere omzet programma's ??:confused: :confused: :confused:

Offline knot

• Super gebruiker

Sab explorer pvr
« Reactie #1 Gepost op: 17-08-2006, 19:10:22 »
kijk eens op de site van sabsatellite.nl onder techn. dan download,daar staat een progamma keyremover om je films op de pc te zetten.
groet
knot

Offline ChaosCoW

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sab explorer pvr
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2006, 01:21:42 »
Citaat van: knot;15859
kijk eens op de site van sabsatellite.nl onder techn. dan download,daar staat een progamma keyremover om je films op de pc te zetten.
groet
knot

Jah ik mag dan een noob zijn op SAB gebeit maarum, moet je dat via USB op de HD van de SAB doen , of eerst dat file op je PC zetten en dan de keyremover draaien want dat laatste heb ik gedaan en werkt niet :(

Offline Imre8

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sab explorer pvr
« Reactie #3 Gepost op: 21-05-2008, 12:45:29 »
Citaat van: ChaosCoW;16426
Jah ik mag dan een noob zijn op SAB gebeit maarum, moet je dat via USB op de HD van de SAB doen , of eerst dat file op je PC zetten en dan de keyremover draaien want dat laatste heb ik gedaan en werkt niet :(

je hebt de TSCONVERTER  ook nodig, om te kunnen afspelen, bij SAB mooi beschreven
onder MANUAL  uitleg over key   remover+TSonvert , het werkt goed.

Offline thevilla

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sab explorer pvr
« Reactie #4 Gepost op: 05-06-2008, 11:50:47 »
Citaat van: Imre8;28755
je hebt de TSCONVERTER  ook nodig, om te kunnen afspelen, bij SAB mooi beschreven
onder MANUAL  uitleg over key   remover+TSonvert , het werkt goed.

Ik heb sinds een week ook de SAB explorer PVR maar na het omzetten met de TSconverter hoor ik af een toe een krak in het geluid en blokken in het beeld. Nochtans heb ik dit niet op mijn PVR. Ook reeds geprobeerd op een andere pc.

Hebben jullie daar ervaring mee?

Sven

Offline grasvezel

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sab explorer pvr
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2009, 20:59:00 »
Ik heb hetzelfde: Af en toe een kraak in het geluid en blokjes in beeld.

Volgens de manual die ik op sabsatellite.nl gevonden heb, moet je eerst met de keyremover aan de gang en daarna met tsconvert. Dat krijg ik niet voor elkaar. Als ik een VID file met de keyremover bewerk, komt er een .vid.ts file uit, die geen TS flile lijkt te zijn (vlc speelt hem iig niet af). Maar: tsconvert kan er ook niets meer mee. Hij converteert 'm heel snel, en het resultaat is een hele kleine file, die geen beeld of geluid lijkt te bevatten. Als ik een vid file meteen met tsconvert converteer duurt de conversie veel langer. Het resultaat is in ieder geval af te spelen, maar bevat dus wel storingen in het beeld en het geluid.

Zijn er mensen die het wel aan de gang hebben? Zo ja, welke stappen volg je precies?

Alvast bedankt.

Offline Lost1

• Reguliere gebruiker
  • **

Sab explorer pvr
« Reactie #6 Gepost op: 09-07-2009, 19:39:12 »
The faults in video and audio shouldn't appear with FTA recordings.
Are you recording from encrypted channels? If yes, I don't think the results can get better.
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG