Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

13-02-2025, 10:28:23

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Tuner N/A leeg  (gelezen 9703 keer)

Offline schenk

• Reguliere gebruiker
  • **

Tuner N/A leeg
« Gepost op: 08-04-2018, 00:08:31 »
Sinds vandaag heb ik geen beeld meer op mijn clone DM800HD se met een E-star sim en openpli 4.0 want mijn tuner is n/a (leeg)
Hij heeft enkele maanden stil gestaan maar nu wilde ik hem weer gebruiken en zag even beeld maar dat liep vast en daarna kon ik nog gewoon schakelen tussen de zenders maar kreeg geen beeld meer.
Nu zijn alle zenders grijs en krijg ik de melding zender niet beschikbaar - controleer uw tuner configuratie
Ga ik via menu - instellingen - zenders zoeken - tunerconfiguratie dan staat er Tuner A: IIA (leeg) nothing
Druk ik op OK dan zie ik verder niets meer
Voorkeurs tuner veranderen van A naar auto maakt geen verschil.
Iemand een idee wat het probleem is ?

Offline schenk

• Reguliere gebruiker
  • **

Re: Tuner N/A leeg
« Reactie #1 Gepost op: 08-04-2018, 00:27:28 »
Snap er niets van maar na weer een keer tuner A naar auto te hebben verandert en opnieuw opstarten doen de vrije kanalen het weer.

Offline alain

• Super Premium gebruiker

« Reactie #2 Gepost op: 08-04-2018, 02:47:07 »
soms komt het voor dat de tuner in de dreambox niet goed zit in het slot vandaar dat je die melding krijgt.
als je die melding regelmatig krijgt controleer eerst in de instelling of de tuner zichtbaar is
indien dat het geval niet is dan moet je de dreambox open doen en de tuner goed in het slot of op zijn plaats zetten.

Offline schenk

• Reguliere gebruiker
  • **

« Reactie #3 Gepost op: 08-04-2018, 18:52:49 »
Dank, ik hou het in de gaten maar tot nu toe doen de vrije kanalen het maar de andere nog niet
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG