Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

10-02-2025, 11:11:00

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Sab ultimate FTASC plus ontvanger - hoe te gebruiken voor card sharing?  (gelezen 2921 keer)

Offline blown

• Nieuwe gebruiker
  • *

Hallo,

Wij hebben een Sab ultimate FTASC plus ontvanger waar wij vroeger een paysever op hadden. Dit alles werd door iemand geregeld. Door de slechte service zijn we hier mee gestopt en hebben we geen payserver meer gebruikt. Nu ben ik me er zelf meer in aan het verdiepen alleen is er zeer weinig informatie te vinden over deze ontvanger.

De server protocol die ik kan instellen is alleen newcamd 5.0/5.25. Dat is ook een beetje het enige waar ik achter ben kunnen komen. Heeft iemand ervaring met deze of soortgelijke ontvanger en zou deze mij wat meer informatie kunnen geven over de werking ervan wat betreft 'card sharing'. Wij zelf hebben geen smartcard die we kunnen sharen, dus ben ik opzoek naar een nieuwe payserver. De server die we via de man die het bij ons had geregeld is Relsat.org. Deze site is Russisch.

Ik weet niet zeker of er op dit forum over payservers gesproken mag worden (sommige fora mag dit niet), mocht het hier ook zijn dan kan dit topic worden verwijderd.

Alvast bedankt

Offline alain

• Super Premium gebruiker

Re: Sab ultimate FTASC plus ontvanger - hoe te gebruiken voor card sharing?
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2012, 02:19:35 »
hi blown,
In deze forum kan je nog vrij discussieren over de werking van de verschillende cardsharing protocols.
Doe het dan wel in de juiste rubriek:
http://www.satbox.nl/index.php/board,51.0.html
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG