Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

13-02-2025, 00:17:46

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Antwoord op uw verzoek hoe het Forum mij bevalt!  (gelezen 2827 keer)

Offline Freddy Mestrum

• Reguliere gebruiker
  • **
    • http://www.fmmodelbouw.nl

Antwoord op uw verzoek hoe het Forum mij bevalt!
« Gepost op: 28-12-2011, 18:40:26 »
 :) Ik ben nog maar een beginneling die nog met meer vragen dan antwoorden zit net als vele
anderen denk ik.
Daarom hoop ik dat ondanks de digitale TV etc. dit Forum gewoon door blijft gaan en ik mijn vragen
mag blijven stellen?

En nu ik toch aan het schrijven ben wil ik ook meteen van de mogelijkheid gebruik maken om een vraag
te stellen. Ik hoop alleen dat hij op de juiste plek terecht komt en anders mijn excuus hier voor en hoop
ik dat jullie hem op de juiste plek willen zetten waar deze vraag eigenlijk had moeten staan? Maar ben op
deze plek terecht gekomen door op de link van jullie te klikken.

Heb een AZbox premium met extra tuner kaart en en 1TB harde schijf met de nieuwste versie van Enigma 2
daar op. Dit heeft een goede vriend voor mij gedaan daar ik zoals gezegt nog maar in de kinder schoentjes sta.
Nu mijn vraag: kan iemand mij helpen aan een goede handleiding over de Enigma 2?
Wil namelijk zelf ook het een en ander kunen lezen en leren zonder dat ik hiervoor telkens weer iemand lastig
moet vallen!
Dus ga zo door de komende jaren zou ik zeggen en wens een ieder een Goed maar vooral Gezond 2012 toe.

Groetjes,
Fred
Met vriendelijke groet,
Fred:D
AZbox Premium +, 1TB interne HD Western Digital (groen label), Traix 68cm schotel, duo LNB Canaal Digitaal

Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG