Of het advies eerlijk en oprecht is ligt vaak aan de winkelier of de persoon die je helpt. Koop je middels internet dan is het vaak dozen schuiven (weinig tot geen marge!) en BoGo garantie (BOcht om GArantie om!!) Ga gewoon naar een bekende satelliet dealer bij je in de buurt en laat je daar vrijblijvend voorlichten. Die paar 10 tjes die ze duurder zijn haal je op de langere termijn er weer uit!
In principe ben ik het met je eens en ik koop dan ook meestal apparaten (wasmachine, droger, en andere duurdere gebruiksapparaten) bij lokale handelaren terwijl ik weet dat ik wat duurder uit ben maar ik krijg daar een stuk service voor terug
Weet je wat het is ik weet geen enkele sattelietdealer in de buurt. Woon in Huizen bij Hilversum. Misschien weet jij wat
Over die schotel nog een vraag. Als ik 3 lnb's heb en 1 4 in 1 switch dan gaat het naar mijn idee nog niet werken op 2 ontvangers waarvan 1 met 2 tuners
Mij werd verteld dat ik vanwege dubbele tuner met dubbel coax binnen moet komen.
Samen met de 2e ontvanger zijn dat er dus 3.
Als ik 1x switch 4/1 zou kopen dan heb ik volgens mij maar 1 coax uitgang v.a. de schotel.
Ik heb op Inet al naar aansluitschema's van switchen gezocht maar kan er niets over vinden.
Klopt er iets niet in mijn denkwijze of heb ik 3 switches nodig
Alweer bedankt