Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

17-02-2025, 12:25:22

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: De juiste decorder voor wat ik wil…  (gelezen 1815 keer)

Offline Barten

• Nieuwe gebruiker
  • *

De juiste decorder voor wat ik wil…
« Gepost op: 10-03-2009, 16:54:03 »
Hoi all, ik ben hier een newbie en sta op punt over te schakelen naar satelliet-tv. En ik wil even polsen naar de ervaring van bestaande satellietgebruikers. Ik heb links en rechts wat rond gesurft, en wil bvb graag kunnen opnemen van één zender en tegelijkertijd kijken naar een andere zender. Ik heb begrepen dat je daarvoor dus sowieso een decorder-pvr moet nemen met min. 2 tuners (en dat je bij sommige decorders ook meerdere programma’s tegelijk zou kunnen opnemen??)
Ik moet verder uitkijken naar een decorder met ethernet-poort (gemakkelijk voor upgrades ed. denk ik, of om te benaderen via mijn pc) en ik vermoed ook best met USB-2 aansluiting om eventueel nog externe harde schijf aan te sluiten om op te nemen?
Bovendien moet ik vlekkeloos met TV Vlaanderen kunnen werken, vlot kunnen programmeren (timeshifting) om op te nemen, zuivere audio en video bekomen(ook bij moeilijker weersomstandigheden), gebruiksvriendelijk zijn…. zoals ik reeds vermelde, heb van satelliet-tv nog helemaal geen kaas gegeten, maar kan ik redelijk overweg met pc’s… dus weet eigenlijk niet wat me te wachten staat, maar wil graag kwaliteit in huis halen en denk daarom aan één van volgende toestellen:
-   Technomate TM9100 Super
-   Technomate TM-6900 HD COMBO Super
-   Dreambox DM 800 HD PVR
-   Topfield TF 7710 HDPVR 320GB
Of is er nog een ander toestel dat echt goed aan die voorwaarden voldoet?
Wat kan ik nu eigenlijk best gaan nemen en om welke reden voor degene die reeds ervaring heeft met één van deze toestellen? Want uiteindelijk is de juiste decorder kiezen wellicht één van de belangrijkste zaken in het ‘satelliet-tv-gebeuren’….
thnkssss voor de goeie raad

Pagina's: [1]

`