Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

17-02-2025, 11:26:37

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: hallo ben nieuw hier  (gelezen 2158 keer)

Offline women

• Reguliere gebruiker
  • **

hallo ben nieuw hier
« Gepost op: 19-02-2007, 13:22:37 »
gegroet iedereen ik ben nieuw hier en het bevalt me nu al zo hier maar ik begrijp nog niet alles op deze site ik hoop dat ik wat hulp van jullie kan verwachten ik zelf heb een strong sateliet apperaat met 2 kaarten erin maar ik wil ook andere zenders kijken die gecodeerd zijn maaar hoe doen jullie dat ik begrijp dat je een receiver moet hebben met internet adsl aansluiting ofzo kan iemand aub mij helpen want ik wilook zon apperaat maar weet niet welke ik moet nemen en waar ik die moet kopen graag reactie en bedankt alvast gegroet women :)

Offline alain

• Super Premium gebruiker

hallo ben nieuw hier
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2007, 17:22:33 »
welkom op het forum women,
tja,zo zijn we allemaal begonnen,de sattelietwereld was voor mij enkele jaren geleden ook chinees maar met de tijd leer je het wel
 je moet wel weten dat het bekijken van gecodeerde zenders zonder een geldige smartcard illegaal:D  is maar dat zul je ondertussen wel al weten
 om op je vragen te antwoorden:
1: je hoeft niet speciaal een ontvanger te hebben met een internet aansluiting dat kan ook met een gewone ontvanger voor zover er genoeg onofficiele firmware beschikbaar is
jouw ontvanger kan dat mischien ook alleen weten wij niet wat voor een strong model je hebt
als je dat wilt vemelden dan komen we een heel eind verder

Offline women

• Reguliere gebruiker
  • **

hallo ben nieuw hier
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2007, 13:04:19 »
Citaat van: alain;19852
welkom op het forum women,
tja,zo zijn we allemaal begonnen,de sattelietwereld was voor mij enkele jaren geleden ook chinees maar met de tijd leer je het wel
 je moet wel weten dat het bekijken van gecodeerde zenders zonder een geldige smartcard illegaal:D  is maar dat zul je ondertussen wel al weten
 om op je vragen te antwoorden:
1: je hoeft niet speciaal een ontvanger te hebben met een internet aansluiting dat kan ook met een gewone ontvanger voor zover er genoeg onofficiele firmware beschikbaar is
jouw ontvanger kan dat mischien ook alleen weten wij niet wat voor een strong model je hebt
als je dat wilt vemelden dan komen we een heel eind verder

strong  SRT 4375
Digital Video
Broadcasting
Diseqc 1.0.
MPEG 2.

zo heet de apparaat die ik heb en bedankt nogmaals :D

Offline merlin

• Nieuwe gebruiker
  • *

hallo ben nieuw hier
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2008, 00:36:45 »
Hallo ben ook nieuw hier .

Ik heb een vraag en misschien kan iemand er antwoord op geven.

Ik heb sinds enige jaren een Elanvision EV 8000 met een interne hd.

Na een aantal jaren gebruikt met canaal digital kaart erin ben ik op zoek naar hoe ik dat ding zonder card maar met orion x cam kan laten werken en zo toch priemere en het canal digital pakket kan laten zien.

Ik hoor veel over cs enzo maar de werking en hoe het moet is nieuw voor me.

Weet iemand hoe ik het 1 en ander aan moet pakken?

Bvd Merlin
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG