Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

01-10-2020, 06:26:11

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Image Triple dragon  (gelezen 7187 keer)

nasa22

• Gast
Image Triple dragon
« Gepost op: 04-05-2005, 14:02:41 »
Hoi Allemaal,ik vraag mij af of ik de image bestanden voor de dreambox ook op de tripledragon kan plaatsen.Het is tenslotte linux. Graag antwoord van expert.

met vr.gr.

nasa22

Offline Trable

• Super Premium gebruiker
    • http://www.linksat.info

Image Triple dragon
« Reactie #1 Gepost op: 04-05-2005, 22:07:00 »
Hoi,

Ik denk het niet dat zijn linux maar ze werken anders ..je kunt nieuw image downloaden op Link

suc6
Trable

Dreambox - Xtreme PVR - Nextwave 3240c - Matrix - Magic Module - Dragon cam - Stab motor - casinterface2 - infinity phoenix - invacom lnb.

Offline justice

• Super gebruiker
    • http://www.el.nl

Image Triple dragon
« Reactie #2 Gepost op: 03-07-2005, 14:20:50 »
er zit momenteel een soort van ban op de td,s

maar dreambox servers kunnen iig kontact maken met td newcamd clients ;)
en doorsurfen maar...

Offline OCS

• Nieuwe gebruiker
  • *

triple
« Reactie #3 Gepost op: 26-07-2006, 23:56:02 »
Hmmmm,ik heb mijn dreambox eruit geschopt nadat ik tegen het negatief advies in,toch een triple dragon en een reelbox gekocht heb........
Tot nu toe heb ik geen stabielere,koudere,makkelijkere,eenvoudigere,prachtigere,pracktiesere of betere linuxbak gevonden dan de triple dragon.......
Ok,toegegeven,de goedkoopste is hij zeker niet,ook niet de bekendste.Maar maakt onbekend niet onbemind?
Met het juiste image er in,tdman,de juiste emu,gbox,en een goede kennis van de materie is dit veruit de beste keus die men maken kan.
Eenmaal ingesteld moet je er verder niks aan doen,er zitten geen overbodige en nutteloze dingen op aan of in.
Instellen,aanzetten en hup,hij loopt en loopt en loopt en blijft lopen.
Dat kon ik van mijn db7000s of 500s niet zeggen.Die dingen hebben een eigen leven en zonder hulp van het internet niet goed te krijgen.
Het zelfde kan ik over de reelook zeggen,zeer matige linuxbak,ik spreek uit ondervinding,je gooit hem binnen de kortste keren of tegen de grond of de deur uit.Zeker niet kopen na een db of triple,voor de rest werkt hij wel.....
De reelbox is een andere story,te groot om hier uit te leggen,laat mij echter zeggen dat hij wel werkt,en alle negatieve kritiek zeker niet verdiend heeft....
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`