tja, Ik denk dat toch je dealer je moet helpen!!!
Of is het een bekende dealer met een duur 0900 nummer voor service ??

Ik heb het hier al meer aangegeven Dreambox = hobbybox!!!! Als je gewoon ongestoord TV wilt kijken koop dan een canal digitaal/TVV goedkeurde ontvanger. Als je toch voor de dreambox gaat heb je dat gedaan voor een bepaalde reden en zal je of iemand moeten hebben die verstand heeft van het programmeren(=kosten) of je moet je zelf in de materie verdiepen. Dat laatste valt eerlijk gezegd niet mee als je geen affiniteit met computers hebt!!!
Wat nu??? Ik kan je proberen een beetje op weg te helpen.
Je bent terug gegaan naar je dealer en die heeft iets geprobeerd met de software??? Kan je wat duidelijker hierover zijn? Heb je op NIET gecodeerde zenders wel beeld???, Zit er een kanalenlijst in??? Reageert hij überhaupt nog op de afstandsbediening?
Dat je een ontvanger bij een dealer brengt en hem daarna betaald, komt daarna thuis en het probleem is nog hetzelfde zou mijn eerste reactie zijn "terug naar de dealer!". De ontvanger zal door hem toch getest worden en aan jou werkend worden getoond?? Je hebt immers toch een dienst bij hem afgenomen en betaald?