Mr Sat;
Ik heb de volgende instellingen doorgevoerd:
LNB:
Voor de AstrA: ( ;-) )
DisEqC 1.1 parameter ingesteld op: 1 van 4 ( hier kan ik alleen kiezen uit 1 van 4 t/m 4 van 4 )
DisEqC 1.0 parameter ingesteld op 2 van 4 ( hier kan ik daarnaast kiezen uit mini A of B ) ;
volgens het boekje zou dit zijn als ik een mini DisEqC 1.0 schakelaar zou hebben ( zegt mij niets )
Ik heb bij “zenders zoeken ”het net werk” op aan gezet, en vervolgens op “zenders zoeken” geklikt.
Ik krijg nu aanzienlijk meer zenders ; gelukkig nu ook België 1 & 2; daar ging het mij oa om.
Dus probleem ½ opgelost.
Vervolgens bij de LNB instellingen gekeken naar Astra 3; deze staat er echt niet bij. Alleen dus Astra & Astra 2
Dus nog geen regio radio & TV zenders…
Kunt u mij hier nog mee helpen? Astra 3 toevoegen? Schijnt te kunnen, weet niet hoe en met welke instellingen
Groet Astro
edit:
Hiervoor kon ik gewoon de de regio zender ontvangen; dus de schotel & de duo lnb zijn goed, want op een andere TV met een SAB ontvangen gaat 't wel goed.
v.w.b. firmware van de Topfield betreft, ik weet niet wat de laatste versie was; daar heb ik geen versie nr. van. Wat er nu vermeld staat is:
F-ESCI 16.5 0E.92. ( geen datum )
Ik zag wel, dat deze staat op Astra en freq. 12603, en is ook niet de veranderen.
Als ik klik op "start"( in het menu van Firmware, krijg ik wel de melding: "oke" Daarmee weet ik natuurlijk niet, of de instellingen, die vermeld zijn; ook juist zijn. Voor het zelfde geld heb ik m et mijn "dikke"vingers iets veranderd.
edit:
Deze vraag had u ook aan mij gesteld; maar deze ff over het hoofd gezien, soryy.
Gevens bij " Informatie "
- Astra / 12574 H 2000
- Syst. ID / 4521
- Loader versie / Li.29
- Devia / V5.0.93
- Firmware versie / F-ESCI 16.5.OE.92
-