Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

01-10-2020, 07:23:51

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: 3 vraagjes over mogelijkheden !  (gelezen 2748 keer)

Offline Littlefighter2

• Nieuwe gebruiker
  • *

3 vraagjes over mogelijkheden !
« Gepost op: 04-01-2011, 01:23:13 »
Beste dromers :),

Vraag 1:
Ik heb een dreambox en mijn buren ook,kan ik de cccam.cfg gewoon delen of is dat niet mogelijk ?? ik heb de dm gekocht inc de zenders etc...ik heb er basis verstand van ik zie bij de c line een naam/wachtwoord en ipadres....is het mogelijk gewoon te delen of kan er wat mis gaan??

Vraag 2:
Kan ik mijn dreambox extern bereiken bijvoorbeeld om te streamen als ik bv niet thuis ben ?

Vraag 3:
De dreambox 800hd heeft een HD,kan ik dmv een app of iets dergelijk commando's doorgeven om wat op te nemen ( iPhone/iPad/android app)

Wees niet te hard voor me :teeth:

Offline Bulldozer1956

• Premium gebruiker

« Reactie #1 Gepost op: 04-01-2011, 18:24:39 »
Citaat van: Littlefighter2;41349
Beste dromers :),

Vraag 1:
Ik heb een dreambox en mijn buren ook,kan ik de cccam.cfg gewoon delen of is dat niet mogelijk ?? ik heb de dm gekocht inc de zenders etc...ik heb er basis verstand van ik zie bij de c line een naam/wachtwoord en ipadres....is het mogelijk gewoon te delen of kan er wat mis gaan??

Vraag 2:
Kan ik mijn dreambox extern bereiken bijvoorbeeld om te streamen als ik bv niet thuis ben ?

Vraag 3:
De dreambox 800hd heeft een HD,kan ik dmv een app of iets dergelijk commando's doorgeven om wat op te nemen ( iPhone/iPad/android app)

Wees niet te hard voor me :teeth:

1. Meestal geeft een cserver maar een lijn weg en mag je deze niet doorsharen. Sommige worden daar, om de e.o.a. reden, heel boos over.:smile:
In het minst erge kan er één geen tv kijken......
2. Als je portforwarding op je router insteld kan je de box via o.a. de webinterface benaderen.
3.  weet ik niet
« Laatst bewerkt op: 04-01-2011, 18:27:10 door Bulldozer1956 »

Offline Littlefighter2

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #2 Gepost op: 08-01-2011, 14:02:25 »
2) idd bereikt!poorten openen en je komt erop!streamen rechtstreeks naar je werk heeft geen zin stottert!
Enige manier is via vlc pc door streamen.
3) op android zijn 2 verschillende die 100% werken, iphone via een omweg maar op enigma 1 werkt het niet.
iPad komt er over 2 à 3 weken een App uit!

Offline p.grootveld

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #3 Gepost op: 08-01-2011, 19:42:52 »
3 kan altijd ook zonder app net als achter de pc webinterface bv. (192.168.2.2).
maar dan moet je een poort openzetten in je router en die linken met je dreambox.
dan inloggen via webinterface ipxxx.xxx.x.x (poort router) ip dreambox.

Grtx P
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG