Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

24-09-2020, 04:17:51

Pagina's: [1]

Auteur Topic: HD200 Hoe krijg ik de channellist op m'n PC?  (gelezen 2238 keer)

Offline tonpoes

• Nieuwe gebruiker
  • *

HD200 Hoe krijg ik de channellist op m'n PC?
« Gepost op: 26-10-2010, 14:33:42 »
Ik ben nieuw met de Mvision HD 200 Combo ontvanger. Ben er wel in geslaagd met een USB stick er nieuwe firmware in te zetten (F465 van Speedy), maar ik zie nergens uitleg over hoe de channellist op de pc te krijgen. Wel heb ik verschillende editors gevonden; maar de Mvision editor heeft geen mogelijkheid om een verbinding met de ontvanger te maken!!

Ook zoek ik uitleg over de mogelijkheden van de RS232 (serieële) poort; likt mogelijkheden te bieden voor cs (newcamd) ..... maar hoe.

Werkt Fausto met deze ontvanger?? Zo ja .... hóe?

Alvast bedankt voor wat hulp,

Ton

Offline tonpoes

• Nieuwe gebruiker
  • *

HD200 Hoe krijg ik de channellist op m'n PC?
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2010, 19:54:11 »
Citaat van: tonpoes;40655
Ik ben nieuw met de Mvision HD 200 Combo ontvanger. Ben er wel in geslaagd met een USB stick er nieuwe firmware in te zetten (F465 van Speedy), maar ik zie nergens uitleg over hoe de channellist op de pc te krijgen. Wel heb ik verschillende editors gevonden; maar de Mvision editor heeft geen mogelijkheid om een verbinding met de ontvanger te maken!!

Ook zoek ik uitleg over de mogelijkheden van de RS232 (serieële) poort; likt mogelijkheden te bieden voor cs (newcamd) ..... maar hoe.

Werkt Fausto met deze ontvanger?? Zo ja .... hóe?

Alvast bedankt voor wat hulp,

Ton

Goed ... bedankt voor álle antwoorden! Inmiddels ben ik er achter hóe het moet met de channellist... op mijn andere vragen zou ik graag nog wel hulp willen.
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`