Hallo, ik heb een Mvision SX5 USB satelietontvanger geplaatst.
Ik geraak niet op de filmlijst : welke URL moet ik invullen?
Met default werkt dat niet, en ik heb zeker internetverbinding.
Ik wil deze ontvanger combineren met mijnSamsung DVD-HDD HR 773 met een HD van 180 giga, waar ik uiteraard mee wil opnemen. Mijn TV is een LG LCD HDMI.
Ik krijg het geheel niet bekabeld om geprogrammeerde tijdopnames met de HDD te kunnen maken.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Even extra uitleg VEDEKA:
Misschien als onderstaande uitleg je meer op weg helpt. Je hebt een zgn single satellietontvanger met USB. Deze ontvanger kan één kanaal opnemen middels een USB stick of USB externe schijf. Via UISB van de ontvanger dus. Je kan dus GEEN kanaal opnemen en een ander kijken!!!
Je zegd dat je een DVD/HDD recorder hebt waarmee je wilt opnemen. Eigenlijk is het dus dubbelop. Je kunt als je een film op USB/externe schijf heb opgenomen deze op afspelen zetten en dan middels een SCART kabel verbinden met de DVD/HDD recorder. Kies dan op je recorder de juiste ingang voor het opnemen (meestal AV1 of ext1 / AV2 of EXT2) DVD/HDD recorder op opnemen zetten en nu wordt het beeld op de recorder opgenomen/overgezet.
Wil je uitgesteld opnemen moet je dus de timers gaan gebruiken van of de satellietontvanger en!/of de DVD/HDD recorder. Op deze manier kan je de ontvanger middels de ingestelde timer van de sat ontvanger laten springen van het ene naar het andere kanaal (tijd niet overlappend!) en de DVD/HDD recorder stel je exact zelfde timers in alleen hier kies je de juiste ingang waarmee je opneemt (ext1 av1 , zie hierboven)
scart configuratie:
av1/ext1(TV)--- scart---TV uitgang(satontvanger)
VCR uitgang(satontvanger) ----scart-----av1/ext1 (DVD/HDD recorder)
eventueel
av2/ext2(DVD/HDD recorder) ----- scart ------ av2/ext2(TV)
Ext 1(TV) = satellietonvanger beeld - bij inschakelen dvd/hdd recorder schakelt het beeld naar de recorder. Recoder dient dus UIT te staan voor beeld van de satellietontvanger
Ext2(TV) = DVD/HDD recorder beeld