Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België


02-03-2021, 20:31:45

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: st5 tv vlaanderen  (gelezen 2703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tuxman68

  • Super gebruiker
  • ***
  • Berichten: 45
  • Karma : +10/-0

st5 tv vlaanderen
« Gepost op: 22-02-2010, 17:36:06 »
hallo

over tv vlaanderen.
Sinds ik de st5 bezit 3 stuks heb ik om de 2 a 3 maanden beeld-uitval
(gecodeerd) heractivatie hept niet met de st5-en
Dus moet ik steeds mijn kaart laten heractiveren in de decoder van de buurvrouw (leuk zal u denken maar haar man denkt er net iets anders over)
hoe komt dit??
vertel me niet om de laatste software te installen; deze dooddoener heeft in al die jaren nog niets opgeleverd.
Heeft iemand van u het zelfde probleem
Heeft iemand een oplossing??

HHEEELLPPP

Offline zappsat

  • Super Premium gebruiker
  • *****
  • Berichten: 215
  • Karma : +0/-0

st5 tv vlaanderen
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2010, 06:32:25 »
Citaat van: tuxman68;38405
hallo

over tv vlaanderen.
Sinds ik de st5 bezit 3 stuks heb ik om de 2 a 3 maanden beeld-uitval
(gecodeerd) heractivatie hept niet met de st5-en
Dus moet ik steeds mijn kaart laten heractiveren in de decoder van de buurvrouw (leuk zal u denken maar haar man denkt er net iets anders over)
hoe komt dit??
vertel me niet om de laatste software te installen; deze dooddoener heeft in al die jaren nog niets opgeleverd.
Heeft iemand van u het zelfde probleem
Heeft iemand een oplossing??

HHEEELLPPP


dat je om de twee maanden beeld uitval hebt dat klopt want dan moet de kaart overnieuw geupdate worden .
dit betekend dus dat de activatiepuls niet goed doorkomt. dus of u heeft de instellingen niet helemaal goed staan
 in het menu bij de smartcard.
en verder zijn er de laatste tijd inderdaad wat problemen geweest met de nieuwe seca3 kaart van c+nl. maar daar is een software update voor gekomen via gxmax. als de laatste software erin zit en het werkt nog niet naar behoren zult u toch terug moeten naar de toeleverancier van uw m-vision want ik kan u vertellen dat ze het verder perfect doen.maar u praat over het feit dat u dit al jaren heeft. dan is er toch iets goed mis.ik zou contact opnemen met de verkoper van de m-vision.
Pagina's: [1]
 
Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)


Archief

Buy this premium domain L8R.ORG