Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

24-09-2020, 04:55:50

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Topfield 7700 HCSI probleem timeshift  (gelezen 2697 keer)

Offline burner1977

• Nieuwe gebruiker
  • *

Topfield 7700 HCSI probleem timeshift
« Gepost op: 27-01-2010, 00:33:32 »
Hallo iedereen,

ik had even een vraagje m.b.t. het activeren van de timeshift functie. Als ik naar het menu ga en de timeshift functie wil activeren dan gaat dit niet, omdat ik de optie niet kan selecteren.
Ik heb er een 2,5 inch HDD aan hangen en deze is via het menu geformatteerd. Ik heb op de site gekeken en ik ben volgende de site in het bezit van de laatste firmware. Ik heb ook nog even gekeken bij het updaten van via OAT, maar deze komt ook met de melding dat ik de laatste versie heb.
Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn.

Heeft er iemand dezelfde ervaring gehad dan hoor ik graag wat de oplossing is.

Bedankt voor de moeite,

Burner1977

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2010, 09:10:15 »
Het lijkt er eenbeetje op dat de HDD is overleden???   Weet je zeker dat je kunt opnemen op deze HDD??? De enigste reden die ik kan verzinnen bij topfield dat je de timerfunctie niet kan selecteren is dat er geen HDD of een defecte HDD in je ontvanger zit.

Offline burner1977

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2010, 14:21:33 »
Citaat van: MrSat;38008
Het lijkt er eenbeetje op dat de HDD is overleden???   Weet je zeker dat je kunt opnemen op deze HDD??? De enigste reden die ik kan verzinnen bij topfield dat je de timerfunctie niet kan selecteren is dat er geen HDD of een defecte HDD in je ontvanger zit.

Ik zal er eens vanavond naar kijken. Het is wel een oude casing die ik nog had liggen. Misschien zit daar het probleem in. Ik ga even kijken en laat het nog even weten.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #3 Gepost op: 28-01-2010, 00:31:34 »
Staat de HDD wel op "master"  en niet op "slave" ingesteld?? (doe je met dat draadbruggetje over de pinnetjes te steken)

Offline burner1977

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #4 Gepost op: 28-01-2010, 00:38:50 »
Citaat van: MrSat;38014
Staat de HDD wel op "master"  en niet op "slave" ingesteld?? (doe je met dat draadbruggetje over de pinnetjes te steken)

Het was inderdaad mijn casing die de geest had gegeven. Dus probleem is opgelost en ik kan heerlijk genieten van mijn record optie en mijn timeshift optie.
In ieder geval wederom bedankt voor het meedenken en hopelijk hebben andere ook nog wat aan deze melding.

Groetjes

Burner1977
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`