Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

01-10-2020, 07:03:58

Pagina's: [1]

Auteur Topic: ofwel mvision's ST5 of SAB ultimate FTASC Network  (gelezen 2647 keer)

Offline alain28

• Super gebruiker

ofwel mvision's ST5 of SAB ultimate FTASC Network
« Gepost op: 22-01-2010, 15:30:37 »
hy iedereen , het bijna beslist :smile: ben alleen aan het twijfelen welke ik zou pakken .
ofwel mvision's ST5 of SAB ultimate FTASC Network is voor een cardscharing thuis , dus zal er twee moeten kopen , daarom mijn vraag aan de forum lezers en dus ook kenners
" welke zouden jullie kopen van die twee ???????????" volgens de verkoper kunnen ze alle 2 zelfde , dus zal gaan oner de gebruiksvriendelijkheid en gemak ervan en de trouwe dienst van het toestel ..
elke tip is welkom
:smile:

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #1 Gepost op: 23-01-2010, 11:38:48 »
Mvision werkt prima. Alleen de sab heb ik niet getest...  Dus ook moeilijk een oordeel over te geven.

Offline alain28

• Super gebruiker

« Reactie #2 Gepost op: 24-01-2010, 17:34:43 »
Citaat van: MrSat;37937
Mvision werkt prima. Alleen de sab heb ik niet getest...  Dus ook moeilijk een oordeel over te geven.

A ha , en is deze moeilijk in te stellen ??? ( cardscharing thuis , )en wat heeft deze ontvanger voor extra voordelen ???? en belangerijkste zou u hem terug kopen ?
nog een klein vraagje , ik heb nu een technomate 1000 ci en als ik de epg raadpleeg krijg de ontvanger soms kuren en reboot hij gewoon terug niet dat ik alles moet opnieuw instellen alles blijf bij het oude maar je verschiet wel ieder keer als hij het doe ( ik denk dat hij zijn geest langzaam aan het geven is  :drugged:)

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #3 Gepost op: 24-01-2010, 21:46:29 »
Tja het kan een voedingsprobleem zijn????  Maar goed als je vraagt of deze als homesharing goed werkt heb ik er alleen maar positieve reacties van......
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`