Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

20-04-2021, 12:04:41

Pagina's: [1]

Auteur Topic: geen EPG op 7710PVR  (gelezen 3775 keer)

Offline reitsma

• Nieuwe gebruiker
  • *

geen EPG op 7710PVR
« Gepost op: 18-09-2009, 10:11:32 »
Heb problemen met epg op nederlandse zenders.
De inporteur Rebox geeft can digitaal de schuld.
Gebruik de orginale cam van cd.
Op mij andere ontvangers een lemmon en een thomson werkt de epg perfect.
De leverancier zecht dat bij sommige TF7710 ontvangers het wel goed gaat en weet niet waarom.

Fred

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

geen EPG op 7710PVR
« Reactie #1 Gepost op: 18-09-2009, 10:35:40 »
Het bekende probleem bij elke leverancier momenteel . Ze geven elkaar de schuld!!!

Om GEK van te worden.  Ik vind het ook wederom hier ook een probleem van je leverancier.
HIJ is in eerste instantie verantwoordelijk voor een deugdelijk apparaat te leveren met de juiste kanalenlijst en laatste FIRMWARE!!! Als je bij dozenschuivers koopt op internet tegen een afbraakprijs heb je idd de BOGO garantie  (= Bocht Om Garantie Om)  of een "grijs" import model waar de officiële importeur weer zijn handen (terecht) van aftrekt.

LET WEL:  Topfield is GEEN officieel goedgekeurde ontvanger waardoor de leverancier de fout NOOIT bij Canal digitaal of TVvlaanderen kan leggen.  Hij zal zelf hierin moeten investeren (=geld) bij zijn programmeurs. Gezien de economische situatie lijkt het me niet realistisch dat dit op dit moment  gebeurd en is het momenteel , bij veel andere merken ook, pappen en nathouden.

Offline reitsma

• Nieuwe gebruiker
  • *

geen EPG op 7710PVR
« Reactie #2 Gepost op: 18-09-2009, 11:34:45 »
Citaat van: MrSat;36290
Het bekende probleem bij elke leverancier momenteel . Ze geven elkaar de schuld!!!

Om GEK van te worden.  Ik vind het ook wederom hier ook een probleem van je leverancier.
HIJ is in eerste instantie verantwoordelijk voor een deugdelijk apparaat te leveren met de juiste kanalenlijst en laatste FIRMWARE!!! Als je bij dozenschuivers koopt op internet tegen een afbraakprijs heb je idd de BOGO garantie  (= Bocht Om Garantie Om)  of een "grijs" import model waar de officiële importeur weer zijn handen (terecht) van aftrekt.

LET WEL:  Topfield is GEEN officieel goedgekeurde ontvanger waardoor de leverancier de fout NOOIT bij Canal digitaal of TVvlaanderen kan leggen.  Hij zal zelf hierin moeten investeren (=geld) bij zijn programmeurs. Gezien de economische situatie lijkt het me niet realistisch dat dit op dit moment  gebeurd en is het momenteel , bij veel andere merken ook, pappen en nathouden.

Hij is bij een goede leverancier in Dronten gekocht die echt zijn best doet.
En 7710 is cd goedgekeurd.
Mijn vraag was of er meer personen zijn met dit probleem.
Gr Fred

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

geen EPG op 7710PVR
« Reactie #3 Gepost op: 18-09-2009, 12:13:22 »
Wat zegt je leverancier dan? Ik denk dat hij wel meer apparaten van dit type heeft verkocht.

Staat de NIEUWSTE firmware erop en heeft hij opnieuw nadat er nieuwe firmware er is opgegaan de ontvanger een fabrieksreset gegeven en de kanalen opnieuw ingeladen?

Offline reitsma

• Nieuwe gebruiker
  • *

geen EPG op 7710PVR
« Reactie #4 Gepost op: 18-09-2009, 13:36:53 »
Citaat van: MrSat;36293
Wat zegt je leverancier dan? Ik denk dat hij wel meer apparaten van dit type heeft verkocht.

Staat de NIEUWSTE firmware erop en heeft hij opnieuw nadat er nieuwe firmware er is opgegaan de ontvanger een fabrieksreset gegeven en de kanalen opnieuw ingeladen?

Bij leverancier is het bekend ook bij rebox en die geven dus cd de schuld.
de firmware is van juni 2009 , ontvanger gekocht in juli toen door leverancier nieuwe firmware haddisk, format, en kan. settingen gedaan.
Heb een poosje wel epg gehad 3 dagen zij het ook niet compleet.

Offline Jos11

• Nieuwe gebruiker
  • *

EPG tp7710hdpvr
« Reactie #5 Gepost op: 20-09-2009, 14:37:20 »
Citaat van: reitsma;36289
Heb problemen met epg op nederlandse zenders.
De inporteur Rebox geeft can digitaal de schuld.
Gebruik de orginale cam van cd.
Op mij andere ontvangers een lemmon en een thomson werkt de epg perfect.
De leverancier zecht dat bij sommige TF7710 ontvangers het wel goed gaat en weet niet waarom.

Fred

Heb dezelfde klacht. Op mijn andere ontvanger, een Inverto Scena 5 werkt de EPG prima maar bij de Topfield tf 7710 HD PVR is het een grote ellende, dit ondanks het feit dat deze ontvanger onlangs door CanalDigitaal gecertificeerd is.
Bij CandalDigitaal vertelt men mij dat er bij hen geen storingen op EPG gebied zijn. Alle mogelijke cam's. w.o. de officiële CD cam heb ik al geprobeerd maar zonder resultaat
De vraag is wat er aan te doen is. Het is toch te gek dat één van de duurste ontvangers zoveel tekortkomingen vertoont. Al bijna twee jaar worden we aan het lijntje gehouden met steeds maar weer nieuwe updates van de firmware en steeds blijkt het niet goed te werken.
Ook de hardware is nou niet bepaald optimaal te noemen. Behalve het terugroepen van alle ontvangers door Rebox ivm een chip die geplaatst moest worden zijn bij mij de voeding en harde schijf al vervangen.

Offline reitsma

• Nieuwe gebruiker
  • *

probleem oplossen.
« Reactie #6 Gepost op: 21-09-2009, 10:55:49 »
Citaat van: Jos11;36315
Heb dezelfde klacht. Op mijn andere ontvanger, een Inverto Scena 5 werkt de EPG prima maar bij de Topfield tf 7710 HD PVR is het een grote ellende, dit ondanks het feit dat deze ontvanger onlangs door CanalDigitaal gecertificeerd is.
Bij CandalDigitaal vertelt men mij dat er bij hen geen storingen op EPG gebied zijn. Alle mogelijke cam's. w.o. de officiële CD cam heb ik al geprobeerd maar zonder resultaat
De vraag is wat er aan te doen is. Het is toch te gek dat één van de duurste ontvangers zoveel tekortkomingen vertoont. Al bijna twee jaar worden we aan het lijntje gehouden met steeds maar weer nieuwe updates van de firmware en steeds blijkt het niet goed te werken.
Ook de hardware is nou niet bepaald optimaal te noemen. Behalve het terugroepen van alle ontvangers door Rebox ivm een chip die geplaatst moest worden zijn bij mij de voeding en harde schijf al vervangen.

Ik hoop dat er meer personen met dit probleem reageren, dan is het misschien wat om radar of kassa in te schakelen.
Want blijven wachten hoelang?
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG